Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb met de dierenarts afgesproken dat moederpoes samen met de kittens gechipt gaat worden, dat is dus pas over ruim 3 maand, lijkt mij persoonlijk voldoende tijd.
Komt vast helemaal goed !
Arme dieren kunnen er ook niets aan doen dat ze maar naar buiten worden gegooid.
Het is echt een heerlijke poes om in huis te hebben

) .
En ik wil ze ook niet ongechipt wegdoen. De kosten neem ik desnoods maar voor mijn rekening, maar we gaan er in ieder geval alles aan doen dat voor de kittens een fijn nieuw thuis gevonden gaat worden en de kans zo klein mogelijk maken dat ze zo eindigen als mama poes
.
Heb nog steeds geen echte naam in het hoofd gehad waarbij ik zoiets had : 'klik' , dat is hem.
Maar blijkbaar wil het nog wel eens voorkomen dat ze na een aantal maanden komen claimen ? Genieten doen we in ieder geval al wel, het is een heerlijke meid om erbij te hebben en ze vermaakt zich prima met haar huisgenoten 

Maar het is weer een beetje een flauwe naam
Ben ook erg blij dat ze goed met elkaar overweg kunnen, zijn 2 handen op 1 buik met z'n twee. Elke avond is het je hart vasthouden dat er geen dingen breken want ze racen door het hele huis, 
! Ga ik doen