Jis_ schreef:Heel cute!..... wat een taak ga je hier nog aan krijgen, zeker als ze gaan puberen.Hhilde schreef:Twee jonge teven die qua leeftijd zo dicht bij elkaar zitten en van dit kaliber kan ik eerlijk gezegd alleen maar eng vinden.. Nu zal het nog gezellig en leuk zijn, maar als ze straks volwassen worden gaan ze waarschijnlijk knokken.. Waarom heb je voor deze combinatie gekozen?
Kan goed gaan maar dit is ook wel een beetje waar ik aan dacht, zou liever een pup bij een stabiele volwassen hond op laten groeien.
Haha ja! wij zijn voorbereid en wachten op de challenge
En zoals ik al zei, hebben wij andere honden. die zijn redelijk stabiel, en negeren de pups zoals hoort in de honden leven
onze volwassen honden zie ik niet naar de pups toe gaan en meteen beginnen te janken zovan; "aww jullie zijn babies! zo schattig! *jank jank*" haha
hoop dat het ooit wel goed komt. Tip: probeer met ze (met iemand anders bv, moeder/zus/ ect..) samen de honden in een kamer te brengen (nog steeds gescheiden) maar speel met ze, aandacht, eten. en als je daarmee klaar bent split je ze weer op. Zorg ervoor dat ze geen oog contact maken. Daardoor zullen ze uiteindelijk begrijpen dat als ze bij elkaar zijn, dat er alleen maar leuke dingen gebeuren. 
Lever die pitbull hier maar af