Roosch schreef:Beetje jammer dat deze reacties het topic nu een beetje verpesten. Je mag van mij vinden wat je wil maar dit zijn slechts een paar foto's. Als je me had verteld dat ie op de eerste foto een kriebel in zijn neus had, had ik het ook geloofd. Mijn punt: Op foto's kan het heel anders overkomen dan in het echt, het zijn momentopnames.
TS kent de hond het beste en ik moet zeggen.. ik heb ook niet in m'n broek gezeken van angst toen ik hem ontmoette, wel was ik even bang dat ie mijn vingers als spiesjes zou gebruiken. Hij is toch echt wel een heul enge kerel.
Ik zou het fijn vinden voor de TS als het nu gewoon weer leuk verder kan in dit topic.
Ik ga er verder ook niets meer over zeggen, mijn vorige post was een afsluitende post om haar mee te geven dat ze wel goed erop moet letten wat de hond ermee wil zeggen (gewoon om als tip te geven omdat het daar vaak fout gaat omdat mensen signalen missen die de hond afgeeft
), maar als jullie zeggen dat het niet zo is, dan ga ik ook niet het tegendeel doordrammen