wat een gave kruising en echt bulshit zijn geen gevaarlijke honden de pitbul en rotweiler hebben een gigantische groot hard dus die van jou gaat veel liefde geven
Die foto op de verwarming. Hoe is ie er opgekomen en vooral: waarom?! Dat kan toch niet comfortabel liggen?
Celiien
Geplaatst: 19-10-13 11:48
Oooo ik heb al zoveel leuke fotoms voorbij zien komen op FB! En dacht serieus dat het iig een kruising ridgeback was, At ik dus ver naast leuk beestje !
CarpeDiem
Geplaatst: 19-10-13 12:00
Ayasha schreef:
Dat heeft elke hond nodig.
Daar heb je zeker een punt. Maar ik bedoelde vooral dat het ene ras makkelijker op te voeden / te handelen is dan het andere.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt
wonderworst_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-13 13:20
Inderdaad heeft elk ras opvoeding nodig. Het moet niet uitmaken of je nou met een chihuahua, een deense dog of een pitbull loopt, het zijn allemaal honden die dezelfde opvoeding nodig hebben. Geen enkel raa is slecht, het is wat de mensen er van maken. Wanneer zo'n klein wit pluizig keffertje van een afstand al vals begint te grommen en te blaffen vinden mensen dat bijna normaal. Terwijl wanneer een grote hond precies hetzelfde doet wordt die gelijk bestempeld als vals en gevaarlijk.. gelukkig hebben geen van mijn hondjes daar last van hahaha
Waauww Booooo.. die van mij lijkt inderdaad heel erg op die van jou zeg! Super leuk.. die van mij heeft alleen grotere flaporen hahah
Maflinger_S
Geplaatst: 19-10-13 13:22
Die hond is misschien een niet zo vaak geziene kruising maar gezien haar voorliefde voor maffe slaapplekken en slaaphoudingen vermoed ik dat er ook kat in zit... Veel plezier met elkaar.