Tranen in m'n ogen, brok in m'n keel.. Wat prachtig geschreven, de liefde spát er vanaf. Je hebt zoveel voor haar gedaan, ze zal je eeuwig dankbaar zijn voor een prachtig leven met jullie. Heel veel sterkte
Ohana_91
Geplaatst: 14-10-13 15:12
Ook ik heb dit gelezen met tranen in mijn ogen. Heel erg veel sterkte en wat een mooi liefdevol verhaal heb je geschreven.
Mijn meisje is weer een 'soort van' thuis. de lege mand staat weer in de keuken...moeilijk...maar fijn om iets tastbaars te zien. Alles is nog zo onwerkelijk..
Wat mooi geschreven, ook ik zit in tranen na het lezen wat een gemis moet dat zijn... nog heel veel sterkte!!!
kally
Geplaatst: 25-10-13 19:22
Wat ontzettend liefdevol geschreven, wat een gemis zal het zijn voor je, ken het gevoel ook een hond gehad die zo'n soort gevoel gaf..me and my shadow. Wens je heel veel sterkte met het verlies en hou in gedachte dat je haar een prachtig leven hebt gegeven.
@ kally, zo herkenbaar My shadow, tot zelfs in het toilet wilde ze bij me zijn. T zijn de kleine dingetjes die je zo mist, je bepaalde ritueeltjes samen.
Tat_jana
Geplaatst: 25-10-13 21:29
*veegt de tranen uit haar ogen omdat ze anders niets kan typen*
Wat ben jij ontzetten sterkt en moedig geweest. Ik weetzekerdat jou hondenmeisje,, jou prinsesje, je onwijs dankbaar is dat ze überhaupt het leven heeft mogen lijden wat ze verdiende..
Veel sterkte met het verlies
Ragdollcat
Geplaatst: 25-10-13 21:35
Ik kreeg er een brok van in mijn keel.
Sterkte en ze heeft een superbaasje aan jou gehad.
Benita
Geplaatst: 25-10-13 21:47
Wat een mooi verhaal heb je geschreven, zo vol van liefde voor je hond. Ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk het voor je moet zijn.
Ik heb ook een hond uit Spanje. Zij is ook mijn prinsesje. Ze heeft gelukkig geen ziektes meegenomen uit Spanje. Wel was ze zeer verwaardloosd en zeer angstig. Het heeft veel geduld en liefde gekost om haar daar overheen te krijgen. Gelukkig vertrouwde ze mij vrij snel. Ze is altijd zo dankbaar. Je krijgt zoveel terug.
Bud doet het gelukkig nog dus, maar mooi dus wel langer dan in eerste instantie gedacht. We gaan gewoon duimen dat hij met een goede kwaliteit van leven gewoon volgend jaar gaat halen.
Hier is het gemis enorm, bij vlagen echt idioot erg alsof hij net pas dood is. Terwijl we aardig wat honden zijn verloren is dit gat groter dan alle gaten ervoor bij elkaar.