Dit is 1 van de jongen van Peach die hopelijk ook bij mij komt. Helaas ligt ie best achter (bijna de helft kleiner dan z'n broertjes en zusjes) en is ie heel mager. Fokster is hem aan het bijvoeren maar we twijfelen of ie het haalt :'(
Dagmar80
Geplaatst: 14-09-13 12:29
Leuke beestjes! Ik heb ook kleurmuisjes gehad vroeger. Eentje was wit met zwarte vlekken, die werden koemuis genoemd bij mij op de opleiding. Een black en tan, die eerst eigenlijk van mijn zusje was, en een oranje muis, die heette Mandarijn :p De tan en de koe waren super tam, de oranje is altijd wat schichtig gebleven.
Het kleintje hierboven heeft ook een mooi kleurtje zeg!
Ja, je hebt mensen die het liefdevol zeggen en de mensen die het neerbuigend bedoelen haha! Ik vind ze persoonlijk in ieder geval wel leuk die Tinkers.
Vast wel haha. Marieke heeft al weer 2 nieuwe koppels gemaakt, dus er zullen er ongetwijfeld meer bij komen hahaha.
Heb zelf ook een koppeltje zitten nu. 1 van de nieuwe mannen (de mislukte hereford) was de hele zooi aan het terroriseren met koppelen, heb ze eerst in vervoersbakje gehad, hok helemaal schoon en uitgesopt, toen de hele bups bij elkaar. Begonnen een beetje te kibbelen dus heb het even aangekeken, maar op een gegeven moment gingen er 2 letterlijk stuiterend en rollebollend door het hok te vechten. dus heb die mislukte hereford bij de bonte vrouw apart gezet, dat gaat nu goed samen
Wat leuk om al die kleurtjes te zien! Dacht eigenlijk dat er alleen bruine/grijze muizen bestaan, er gaat een wereld voor me open haha! Ze zijn superschattig!
Carr_friesje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-13 18:10
Het bontje is waarschijnlijk drachtig van de mislukte hereford.
Ben ze regelmatig aan het wegen, en ze is nu sinds het begin 5g aangekomen, en sinds gister 2gram. Heb hem zelf zien dekken dus vanaf de dekking zou ze nu op dag 18 zitten. Extra hok is al klaargemaakt. Nu afwachten hoe ze het doet en of t allemaal goed gaat