Is dit trouwens alleen maar Annepiet? Of had je ook een foto van Aslan er tussen? Ik vind het moeilijk ze uit elkaar te houden hihi.
xLIESSSx
Geplaatst: 13-08-13 21:45
Ik vind het een zeer aparte naam eigenlijk. Natuurlijk is naam altijd eigen keuze en hoef je je nooit aan te trekken wat anderen ervan denken ! (dus ook niet van mij) En zeker niet als er een heel verhaal achter de naam zit. Het is wel een schatje van een puppy ! Hopelijk ga je er een trouwe viervoeter aan hebben !!
Laatst bijgewerkt door xLIESSSx op 13-08-13 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kon het niet laten, Cchanny... Maar belangrijkste reden is dat ik eigenlijk gewoon weer een hond wil en nu is de perfecte tijd voor mij.
xLIESSSx: zo heeft ieder zijn smaak en dat is juist goed. Voor mij zit er inderdaad een verhaal en verleden vast aan de naam. Bovendien zou het ook helemaal niet leuk zijn als iedereen dezelfde namen leuk zou vinden, toch?
Ik ben een stille meelezer in het topic van Willawander, wat leuk dat je er toch voor gegaan bent Heeeeeel erg veel plezier met je poepiefloepie (zo ziet ze er toch uit )!!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-13 22:50
Saintelette schreef:
Ik ben een stille meelezer in het topic van Willawander, wat leuk dat je er toch voor gegaan bent Heeeeeel erg veel plezier met je poepiefloepie (zo ziet ze er toch uit )!!
Ja hè...
miekel92
Geplaatst: 13-08-13 22:52
Ah wat schattig! Veel plezier met haar!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-13 22:12
Ze is er! Mijn meisje! Zondag gekomen, dus ze is nu 3 hele dagen bij mij. Gisteren wat plaatjes geschoten die ècht geen technisch hoogstandje zijn, maar ik wilde ze toch even met jullie delen.
Annepiet wordt nu met Mikkie aangesproken. Dat roept wat gemakkelijker...
Schattig die pup,en ik denk zomaar van een goede fokker .Als ik er ooit nog één wil spreek ik Wilawander ook eens aan. Vond alleen Annepiet wel een leukere naam:-)
lucifertje
Geplaatst: 18-09-13 22:54
Ohhh wat is ze mooi uitgegroeid. Ik heb je topic ook gevolgd WW maar helaas geen tijd voor een hond hiero
Aaaah, wat een leukie is 't geworden! Heel veel plezier ermee
marjank1987
Geplaatst: 18-09-13 23:25
Ohh wat een heerlijke foto's! Prachtig wijfje is t toch Dat maakt het voor mij nog moeilijker om geduld te hebben hihi voordat ik der broertje mag ophalen. Nog 4 nachtjes... Heel erg veel plezier met der!
Gezellig he? Zo'n pup in huis! Wat is ze leuk! Wij hebben sinds kort een Zwitserse herder pup. Haar oren stonden met 8 weken al keurig rechtop! Vind d'r hangoren wel érg aandoenlijk