Aaahhwww wat n lieve poesjes p.s. ik krijg alleen een beetje de rillingen van je zadel, wat is dat tussenkanaal ontzettend smal zeg brr
Jonge katjes zijn wel het toppunt van schattigheid en dit is geen uitzondering. Heerlijk om naar te kijken!Paard maakte er ook niets van?
Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Wat het zadel betreft, het was een oud zadel gewoon voor de foto. We rijden er niet mee.
aaaaahh zo lief! die hoort wel bij uitgelicht thuis wie weet zien we deze combinatie nog een keer op de Olympische Spelen
Wat ik bijna net zo leuk vind als de foto's, zijn de geweldige reacties die er voorbij komen (cap, beugels, topicverwijzing xD)Super leuk, en cute
Ik heb hier toch aardig wat op aan te merken andersOm te beginnen wordt er geen cap gedragen, dit is zeer gevaarlijk!De kat is veel te dik voor het paard, ik heb medelijden met het arme beestjeEn vervolgens zit de kat er ook nog verkeerd opIk ga de dierenbescherming bellen denk ikHaha super cute!
dammie1 schreef:Hoort deze niet thuis bij http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... mijn+paard ? +1