Voor zover ik op de hoogte ben is papa een Turkse Van, mama een Turkse Van, dan zijn de kittens niet ineens varkens.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik straks weer een laptop binnen handbereik heb zal ik kijken of ik een foto van mama vind.
We reizen morgen al af aangezien het een hele rit is om haar op te halen (3,5 uur) en blijven dan maffen bij mijn vader.

Ik heb Zooplus en de Action leeggekocht..
Gaat met je mee naar de plee, kijkt je dan aan, gaat mee naar bed.. is net een hond..
Roosch schreef:Voor mijn part zou het een straatkatje zijn, ik ben verliefd op het beestje zelf en op haar vader, het maakt me niet uit of het een raskat zou zijn of niet. Ik heb haar voor een mooi prijsje kunnen krijgen. De poezen hebben veel kenmerken van het ras en ik geloof de fokkers op hun woord als ze zeggen dat het een Turk is. Het zou me ook niets uitmaken als het een vuilnisbakkie blijkt te zijn hoor, ik vind haar toch wel kjoet bb.![]()
Christiene schreef:ik googelde net even, er bestaan wel kort harige turkse van's. maar ik ben geen expert leuke kitten die je krijgt!

Roosch schreef:Haha dankjewel!
We zijn nou erg druk aan het klussen, zelfs de kat past bij het interieur!