De grote vriendelijke reus kan wel mooi op de foto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

B_r_e_n

Re: De grote vriendelijke reus kan wel mooi op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:23

kan in t andere topic geen reactie plaatsen, maar de foto´s zijn idd hilarisch!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:24

Wat zijn ze leuk, de blooper foto's. Heerlijk!
Maar dezze zijn ook erg mooi. Als hij er zo eens voor gaat zitten is het inderdaad een prachtige hond.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:49

Geweldige foto's weer van Enzo :))

En die blooper foto's, geweldig!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:07

wat een mooie foto's Jolanda! stoere enzo! :D <3

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:03

Wat een prachtige foto's zijn het geworden!! <3 Hij was zo ontzettend braaf, voor zijn doen en bleef vaak netjes zitten.
Ga gelijk in het blooper topic kijken :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 19:24

Ik vergeet gewoon jou te noemen als bedankje voor je hulp! ! Nogmaals dank
En de rest bedankt voor de reacties :)

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:52

Wat een leuk beest!
DIe blooper foto's zijn echt helemaal geweldig, lag echt op de grond van het lachen , wat een leuke hond!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:01

wat stom dat dat blooper topic gesloten is zeg....daar wou ik zeggen tranen van gevoel biggelen over mijn smoel :') _O- die waren echt geweldig

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:03

Mooie foto's, echt een goeie lobbes om te zien.
Wel heel jammer dat het blooper topic is gesloten, ik heb er vreselijk om gelachen. Wat een kop heeft die hond.

Hawaii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:19

Je hebt in ieder geval genoeg keuze om een leuke kerstkaart te gaan maken. En als ik mocht kiezen; een collage uit die blooperfoto's. Ik zie die gezichten al als ze de envelop openmaken. En dan een leuk tekstje erbij (denk dat die kaart dan heel veel bekeken gaat worden, iedereen pikt dat er altijd zo tussenuit = leuk).

Leuke hond. Ik vind ze heel erg leuk. Maar goh, wat een bak kwijl. Doet me aan "vroeger" denken. Heb een Sharpei gehad die dat ook zo kon. Het kwijl zat op het behang. Niet normaal meer. Heb heel vaak met een handdoek achter hem aan gelopen, vooral om de kleren van het bezoek te redden. :D

Sinds zaterdag een grote Bullmastiff reu hier en helaas heeft hij ook last van 'dreft' produktie. Gelukkig valt het nog mee en hopelijk blijft dat zo.

Maarre heel veel plezier met deze kanjer !!!

P.S. Ik vind het ook jammer dat het andere topic gesloten is. Kan die dan na een week wel weer open? Of begrijp ik nu helemaal niets van de regels van Bokt?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 13:55

Vind het ook jammer dat het topic dicht is, helemaal nu het topic ook nog eens op facebook benoemd word door bokt zelf?
Maar goed, lekker laten gaan :) De foto's blijven gelukkig zichtbaar ;)

@ Hawaii, gelukkig is dit echt geen kwijlerd hoor! Alleen als hij lekker enthousiast buiten kan rennen. In huis zul je geen kwijl bij hem vinden. Hij krijgt gewoon zijn brokken en verder niets en dat helpt ook wel :j

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:00

Ik zag hem inderdaad al op Facebook voorbij komen. Apart?
Misschien kun je hem na een week heropenen. Dit wil je mensen toch niet onthouden!!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:23

Mooie hond hoor :j En die foto's in het andere topic zijn echt geniaal _O- haha!

Aptilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:26

dat andere topic,, geweldig.!!!!! hahah kwam niet meer bij
en er totaal geen moeite voor doen om lief op de foto te gaan voor het baasje hihi
gelukkig zijn er toch wel een paar goed gelukt.! mooie hond hooor

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:27

Geweldige foto's!

Hawaii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:40

josewoos schreef:
Vind het ook jammer dat het topic dicht is, helemaal nu het topic ook nog eens op facebook benoemd word door bokt zelf?
Maar goed, lekker laten gaan :) De foto's blijven gelukkig zichtbaar ;)

@ Hawaii, gelukkig is dit echt geen kwijlerd hoor! Alleen als hij lekker enthousiast buiten kan rennen. In huis zul je geen kwijl bij hem vinden. Hij krijgt gewoon zijn brokken en verder niets en dat helpt ook wel :j

Ah gelukkig. Ik moet altijd aan die film denken. Had het er van het weekend nog over. Iets met Hoodge of zo. Dat het kwijl in de schoenen zit e.d.
Ja, ik weet dat het met eten, drinken en vooral uit de hand iets geven te maken heeft.
Dat doen wij ook zo min mogelijk. En hier krijgen ze ook brok.
Het scheelt dat we de honden nu niet constant bij ons in de woonkamer hebben. En krijgen ze alleen wat voor hen is en niet dat ze al op afstand staan te kwijlen naar ons eten. Daar hou ik echt van.

En die Sharpei had het echt van zijn vader. Zo grappig. De anderen deden dat niet, maar die twee gingen dan drinken en daarna met van die hanglippen vol water de kamer in lopen en dan even lekker schudden. Meestal was ik het voor en stond ik hem al op te wachten. De boef.
Ook als hij buiten zich opwondt over van alles en nog wat, dan stond het schuim hem op de bek. Als we dan stil stonden, wisten we dat we een paar passen uit zijn buurt moesten doen, omdat hij geheid ging klapperen. Heb heel veel mensen gewaarschuwd en die stonden ons dan zo dwaas aan te kijken totdat de klodders kwamen. Buiten had ik meestal geen handdoek bij me. Soms een zakdoekje, maar daar schoot ik niet zo mee op.
Het was niet ideaal, maar voor de rest een geweldige hond met een heel speciaal karakter. En daar hou ik wel van.

Ik zag vorige week een topic over Lelijke dieren (ik vind hem niet lelijk) hier op bokt, maar ik denk dat veel mensen hem daar goed tussen vinden passen. Met een paar van die blooper foto's gaat dat wel lukken.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:54

Heeft ie de blooperfoto's zelf al gezien en ligt ie zich nu te schamen in een hoekje? Haha.

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:33

Whahaha die gekkebekkenfoto's! Prachtig! Vind die van jullie samen ook héél mooi (:

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:28

Hij is leuk <3 Wat een gave bordeaux heb je! Binnenkort komt er ook een bij mij, ik vind ze helemaal geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 14:03

83 kg :wow:
Die van ons weegt de helft en die vinden we al groot :')
Ontzettend leuke hond wel!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 18:35

Zwartsnoepje schreef:
83 kg :wow:
Die van ons weegt de helft en die vinden we al groot :')
Ontzettend leuke hond wel!

Nou erg he? :=
En hij is niet te dik, hij is enorm breed en groot. Grappige is altijd als mensen zeggen dat hun een grote hond hebben zij er altijd van terug komen als ze Enzo zien :+

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:20

Wat een geweldige hond! Ik ken een Bordeauxdog gekruist met Rottweiler en dat is ook zo'n bakbeest. Maar zoooo ontzettend lief <3

Ik heb je andere topic ook gezien en zit nu met tranen in mijn ogen van het lachen, echt hilarisch _/-\o_

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:17

Dan maar hier even een reactie plaatsen, omdat helaas het andere topic met de blooperfoto's gesloten is.

Dat beest is echt ge-wel-dig!!! :') _O- Heb me kostelijk vermaakt met die blooperfoto's.
De 'goede' foto's uit dit topic zijn echter ook wel heel mooi geworden zeg!

Echt leuk! :j