Wiek3; Ik kan zo de stamboom van Mabel niet vinden, maar de moeder van Mabel is een Wit DO uit Wit RO X Wit DO. De beer die Mabel gedekt heeft is een Dalmatiner, daarvan heb ik de stamboom nog niet, die krijg ik als de jongen geboren zijn. Ik zal morgen de stamboom van Mabel even opzoeken!
Karuna; Nee, nouja als je echt allergisch bent voor het haar dan zul je waarschijnlijk weinig last hebben, maar voor mensen die allergisch zijn voor de huidschilvers is een skinny een nachtmerrie
IMJ; De ideale temperatuur voor skinny's is zo'n beetje rond de 20 graden. Ze kunnen dus niet in een schuur gehouden worden, tenzij er goede verwarming zit, maar verder in huis is het voor een skinny goed te doen. Ze zijn van zichzelf ook erg warm.
Ik heb de webcam er weer voor en vanacht blijft die aan

http://www.ustream.tv/channel/elfje-drachtig
Ze doet het nogsteeds goed, maar ze is wel ingevallen. De jongen zijn gezakt, eerst was ze een voetbal en nu meer pizza
Maargoed dat kan geen kwaad. De jongen doen het ook nog prima, dus geen reden voor zorgen. We houden haar in de gaten en als het verslechterd dan komt er direct een dierenarts bij.Edit; Voor degene die het opvalt dat ze geen hooi heeft
In het bakje in het midden zitten rolletjes gras, komt op hetzelfde neer, maar zo kan ik op de cam beter zien wat er gebeurd dan wanneer ze gewoon een berg hooi in haar kooi heeft.
. Maar neem aan dat ze al ontsluiting had omdat je laatst dacht dat ze al weeën had? Dan gebeurt het toch wel binnen 48 uur. Succes ermee! Ik weet hoe spannend het is

Nou.... De camera is offline...