I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:05

saskiakefie schreef:
Oei, dan zou ik maar eens wat doen aan jullie band, das niet zo best.
Angstige houding in combinatie met stress signaal pootje heffen.

Nee vind het geen grappige foto.

Ben jij de verbeterde versie van Cesar Milan? :') Die zulke dingen van een seconde moment opname kan afleiden? Knap hoor! Overigens kan het ook van spanning zijn, en spanning hoeft niet perse negatief te zijn (denk aan honden in de jacht, die doen het ook vaak, zijn die dan ook bang en gestressed?).

Je kunt ook overdrijven zeg! Denk dat de ts haar hondje wel beter kent. :+

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:06

Giolli schreef:
amyve schreef:
Haha, lijkt op een actie die mijn hond nog zou durven doen _O-
Al kunnen we er niet altijd om lachen.. :D

Wij ook niet natuurlijk. Maar dat was "haar" kussen.. Dusja.. Een nieuwe kopen geeft ook niets. :)
Keer met de bezem er door heen en het is schoon. :j

Lisette: Haha, klopt. Moos dus ook. Heb er ook niets van gezegd hoor. 't is een schatje.. Maar ze weet heel goed dat het niet mag. :D

ja precies! nee je hoeft ook niks te zeggen ze veraden hun zelf eigelijk al, in jouw geval zag je het duidelijk dat hij wat gedaan heeft! maar als ik aan het schoonmaken ben staat de vuilnis zak vaak naast de vuilnisbak omdat ik hem dan zo weg ga brengen en dan ben ik heel even naar de wc, en heeft mijn lieverd met zijn neus in de vuilniszak gezeten, dat zie ik dus nooit want hij gooit hem niet om, maar ik zie aan zijn houding dat hij het gedaan heeft maar dan zeg ik er ook niks van en moet ik eigelijk alleen maar lachen.

Goof

saskiakefie schreef:
Giolli schreef:
Ja. Onze band is echt verschrikkelijk. Ze is vreselijk bang voor me...

Echt briljant dat je zulke conclusie's kunt trekken van 1 seconde foto moment. Waar leer je dat? :j

Je kunt de onschuld zelve gaan uithangen, geloof er niks van dat dit toevallig 1 seconde is, je plaatst zelf ook nog eens deze foto.
Ik lees enkel het gedrag af en hij zal echt geen gedrag laten zien als daar geen reden voor is.

Die van mij heeft enkele keren een pak pasta oid uit een kastje gepakt en opgegeten en ondanks dat ik haar na zo'n actie nog nooit een dreun heb gegeven weet ze dondersgoed dat ze fout zit en zal ze ook haar oren plat leggen en wachten op mijn reactie.
Ik negeer het altijd, ruim eventuele restanten op en ga dan verder met het dagelijks leven.
Vind dat je erg overdrijft nav 1 (!!) foto die in een fractie van een seconde genomen is.

Zitosh

Mijn hond neemt ook zo'n houding ook hoor, zelfs als ik dan nog niet gezien heb wat hij verkeerd heeft gedaan loopt hij er zo bij als hij me ziet... De onze zette zijn tanden nog wel eens graag in schoenen en allerlei dingen waar hij vanaf de grond aan kon, zelfs afstandsbedieningen, een wc-rol die op de radiator stond, een muts die van de kapstok gevallen was :+
Laatst bijgewerkt door Zitosh op 04-02-13 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

moyra

saskiakefie schreef:

Je maakt jezelf belachelijk meid.
Je zou een wereldwonder zijn als jij van 1 foto zulke dingen kunt afleiden.

Ts , kijk dat koppie, oeps betrapt :')

saskiakefie

JLLN_ schreef:
saskiakefie schreef:

Ben jij de verbeterde versie van Cesar Milan? :') Die zulke dingen van een seconde moment opname kan afleiden? Knap hoor! Overigens kan het ook van spanning zijn, en spanning hoeft niet perse negatief te zijn (denk aan honden in de jacht, die doen het ook vaak, zijn die dan ook bang en gestressed?).

Andere situatie, andere context, andere soort honden..... Je slaat de paal finaal mis.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:07

hahaha onze hond kan ook zo een "oeps.. betrapt" blik geven. Eigenlijk is het best schattig :D

Meloen

Ik moet mijn hond ook maar afstaan -O- Blijkbaar heb ik ook geen band met hem en is hij bang voor mij...
Gezien deze blik en houding mij bekend voorkomt. Beter af ergens anders ;)

Loiz

:') fijn thuiskomen!

Joh Saskiakefie, word therapeut ofzo. Hondje weet dat hij fout was, alsof TS hem in elkaar geslagen heeft.. kom op zeg.
Beetje overdreven en beetje errug vooroordeel. Pootje omhoog is meteen gecorrigeerd? Misschien even wat beter verdiepen in lichaamstaal van honden..
Ik denk dat jíj de paal mis slaat, en je zelf idd een beetje belachelijk maakt door je "hoogbegaafde" ideeën..
Laatst bijgewerkt door Loiz op 04-02-13 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:08

JLLN; Ach laat maar gaan... Er zit er altijd eentje tussen. ;)

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:08

saskiakefie schreef:
MalaQ schreef:
Dat koppie! *SH*T, betrapt...* :D
Geweldig!

menselijke interpretatie :j

Ach hou toch op joh! :+

Joscaa

Re: I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:09

HAHA, heerlijk, vooral die conclusies die vanaf 1 foto allemaal getrokken worden :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:10

Loiz schreef:
:') fijn thuiskomen!

Joh Saskiakefie, word therapeut ofzo.

Yup zit in de planning! Goed geraden.

Citaat:
Hondje weet dat hij fout was, alsof TS hem in elkaar geslagen heeft.. kom op zeg.

Noppes staat nergens, een stemcorrectie kan het ook zijn, maar was ook niet op zijn plaats geweest.

Citaat:
Beetje overdreven en beetje errug vooroordeel. Pootje omhoog is meteen gecorrigeerd? Misschien even wat beter verdiepen in lichaamstaal van honden..

Nee, het gaat om de combinatie.

Even wat beter lezen en nadenken voordat je verkeerde conclusies trekt, want zo klopt er inderdaad niks van :D

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:10

saskiakefie schreef:
Giolli schreef:
Ja. Onze band is echt verschrikkelijk. Ze is vreselijk bang voor me...

Echt briljant dat je zulke conclusie's kunt trekken van 1 seconde foto moment. Waar leer je dat? :j

Je kunt de onschuld zelve gaan uithangen, geloof er niks van dat dit toevallig 1 seconde is, je plaatst zelf ook nog eens deze foto.
Ik lees enkel het gedrag af en hij zal echt geen gedrag laten zien als daar geen reden voor is.

Ik vind dat je geen oordeel mag geven als je alleen maar een foto hebt en totaal geen beeld hebt van de situatie zoals die zich afspeelde.
Je kunt TS gaan beschuldigen maar wat schiet je ermee op? je doet alleen maar moeite! haha.
Je hebt je zegje gedaan laten we het nu een beetje volwassen houden!

Ik zie een hond die donders goed weet dat wat hij heeft gedaan fout was, meer kan ik niet zien.
Ik weet niet of er gecorrigeerd is of niet en doe er dus ook verstandig geen uitspraken over ;) zou je ook eens moeten proberen!
Word bokt een stuk gezelliger!

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:11

saskiakefie schreef:
Andere situatie, andere context, andere soort honden..... Je slaat de paal finaal mis.

Jij als hondenexpert zal het wel weten ja. Ik denk dat je je beter tot konijnen kunt beperken. :)

Anyway, al had ze haar hond wel gestraft, dat is alles behalve jouw zaak.

@Giolli; :j

lisetteexx

Joscaa schreef:
HAHA, heerlijk, vooral die conclusies die vanaf 1 foto allemaal getrokken worden :')

ach ja dat heb je nou eenmaal hier op bokt! mijn hond staat precies hetzelfde als hij wat gedaan heeft, dus en ik sla hem helemaal in mekaar :)

saskiakefie

Giolli schreef:

Hoe kom je daarbij? :+ Alsof er bij elk topic iemand is die tegen de stroom in gaat, nee want meestal is het niet nodig dus krijg je dat ook niet :)*

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:12

Mijn hond kijkt me ook wel eens zo aan hoor, als ze iets weet waarvan ze fout zit. En nee, ik heb mn hond nog nooit geslagen of geschopt, hoogstens met een boze stem terug naar zijn plaats gestuurd.
Verder is ze een blije ADHD'er die helemaal gek op me is, maar zodra ze iets gedaan heeft wat niet mag, weet ze 't dondersgoed. Moet ik nu aan mijn band werken? :')

Kom op zeg.....

lisetteexx schreef:
dus en ik sla hem helemaal in mekaar :)
Moet wel, anders gaat hij echt niet zo staan. :Y)

Susyb

JLLN_ schreef:
saskiakefie schreef:

Dus scooby-doo was ook altijd bang en gestressed en gestraft
Sorry hoor maar hoe kan je nou in godsnaam van 1 foto een soort van reltopic maken .. Mijn hond doet dit ook en geloof me.. ik heb een super band met mijn hondje .. mijn hond is uit zichzelf onderdanig en trekt zichzelf nogal gauw op die manier op

Abracadabra9

Hahahaha geweldig, 'kijk baasje' _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:13

Oohh... Ik denk dat ik het begrijp!
Zat jij in de kast achter mij?! Dan heb je vast alles kunnen horen!! :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:13

JLLN_ schreef:
saskiakefie schreef:

Jij als hondenexpert zal het wel weten ja. Ik denk dat je je beter tot konijnen kunt beperken. :)

Anyway, al had ze haar hond wel gestraft, dat is alles behalve jouw zaak.

@Giolli; :j

Jij kan duidelijk niet discussiëren. Ga het eens leren en probeer het dan nog een keer. Niet boos worden als je het niet iemand eens bent want met zulke reacties wordt je standpunt niet sterker. ;)

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:13

saskiakefie schreef:
Giolli schreef:

Hoe kom je daarbij? :+ Alsof er bij elk topic iemand is die tegen de stroom in gaat, nee want meestal is het niet nodig dus krijg je dat ook niet :)*

Is nu ook niet nodig :)* TS heeft duidelijk aangegeven wat de situatie was en dat er niet gecorrigeerd is.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:14

saskiakefie schreef:
Even wat beter lezen en nadenken voordat je verkeerde conclusies trekt, want zo klopt er inderdaad niks van :D

_O-

Nou aan mij heb je nooit een klant, en zo te zien aan velen hier niet :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:14

Haha schitterend :) .
Maar wat een voorbarige conclusie weer.
Wie zegt dat het de hond geweest is? Gewoon omdat hij op de plaats van de misdaad staat? Misschien was het wel de goudvis? Of de kat van de buren die vlug binnen en buiten is geglipt zodat haar aartsrivaal gestraft wordt? >;) .

Een vriendin van mij weet ook precies wanneer hij in de tuin iets heeft uitgevreten wat niet mag :D . Dan begint hij plots neurotisch rondjes te lopen. Oh ja, hij is ook nog nooit in elkaar gemept hoor :D .