nog maar 2 dagen om van je te genieten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:43

Locanda schreef:
Vind het wel vreemd een foto te zien waar ze naast een kip zit, en dan met zo'n begeleidende tekst.

Nou, die 'kip' is volgens mij gewoon een beeldje hoor..

@ TS sterkte met het verlies van jullie hond.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:08

Wie zegt dat deze mensen er niet goed over nagedacht hebben?Stomme aannames.
Komt er iemand voorbij die even een rasbeschrijving geeft van een Border,knap hoor,dat je dat weet :roll: ,maar is ook wel op internet te vinden.

Helaas komt het voor dat er honden met een kronkel geboren worden.
Op de puppiecursus werd ons herdertje steedsgegrepen door een Borderpup,echt vies gebeten....En ja hoor,het was er dus ook eentje met een kronkel in d'r hoofd.Het beest werd ouder en was niet te hanteren.Ze was echt raar en onvoorspelbaar.
Gelukkig kon ze herplaatst worden op een plek waar ze geen kwaad kon,maar ik vind het stom om maar meteen aan te nemen dat deze mensen niet weten wat hun hond nodig is(was).

Alsof deze moeilijke beslissing nemen niet erg genoeg was.
Ze hadden de hond ook gratis op MP kunnen zetten natuurlijk,misschien was ze dan bij een leuke broodfokker of handelaar terechtgekomen,veel beter. >;)

Ne

femmielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 20:42

uniekhorse schreef:
Locanda schreef:
Vind het wel vreemd een foto te zien waar ze naast een kip zit, en dan met zo'n begeleidende tekst.

Nou, die 'kip' is volgens mij gewoon een beeldje hoor..

@ TS sterkte met het verlies van jullie hond.

die kip is wel egt, maar dat was haar maatje maar die andere kippen ze heeft er al 3 vermoord :( !!!

bedankt