Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corina schreef:Sorry maar als het echte kuikens zijn en zo ziet het er ook uit walg ik hier van![]()
![]()
![]()
Ik vind dat onnodig dieren leed en ook nog bewust ook , gewoon 1 aan een touwtje knopen en laten lijden totdat het dood gespeeld en gebeten is. Nee ik heb hier geen goed woord voor over.
Als de kuikens al dood zijn vind ik het een ander verhaal.
MiniLoe schreef:Hihi alsof een dierenvriend als ts een echt levend kuikentje aan een touwtje knoopt en die voor de neus van dr koud zou houden..... No way
Diepvries kuiken voor de kat of diepvries kip voor ons die de oven in gaat, beide geen problemen mee
Woezel rulesz hihi, zo een mooie kat, zsa zsa is ook een knapperd
Amaris schreef:oohh wat een gave katten!
Ik heb mijn jachtpoes ook eens een kuiken gegeven, maar ze snapte er niets van en keek er nog niet naar. Terwijl ze wel regelmatig met allerlei prooi naar huis komt...
Gelukkig had ik er maar eentje van de dierenwinkel gekregen om te proberen, anders had ik daar gezeten met een kilo diepvrieskuiken wat niemand lust! haha!
Sokje_6 schreef:Amaris schreef:oohh wat een gave katten!
Ik heb mijn jachtpoes ook eens een kuiken gegeven, maar ze snapte er niets van en keek er nog niet naar. Terwijl ze wel regelmatig met allerlei prooi naar huis komt...
Gelukkig had ik er maar eentje van de dierenwinkel gekregen om te proberen, anders had ik daar gezeten met een kilo diepvrieskuiken wat niemand lust! haha!
Even openknippen/snijden, mijn pleegkat gaat er anders ook alleen mee spelen.