Ja en er mag ook wel een nieuwe singel aan, Geschikte beugels zal ook makkelijk wezen En een cap
Steffie2012
Geplaatst: 22-12-12 16:29
Rij met stang en trens en hang er ook een slofteugel aan. Daarnaast dient Beer gewoon te rijden met zweep en scherpe sporen . Dan kan hij je shet vast de baas
xxLady
Geplaatst: 22-12-12 16:31
Hahahah geweldig, al deze reacties! Gefeliciteerd met je shet!
En ik raad aan beer aan om paardrijles te nemen, zodat hij leert om te blijven zitten wanneer je shet steigert! en een cap ofcourse!
Fellow
Geplaatst: 22-12-12 16:56
EskeGirl schreef:
Pfff, ik ga dus echt geen passend zadel kopen, veel te duur Ik zorg wel voor een goede slofteugel
Het gaat goed met beer, hij wordt zo snel mogelijk gehecht .
Ik zou je zadel gewoon doormidden zagen, dan is hij vast wel klein genoeg! Heeft Beer wel sporen en een lange zweep als hij gaat rijden? Misschien luistert je shetlander dan wel wat beter!
Haha de leukste shet ooit! Maar dat gedrag kan echt niet Ik zou alles omdoen wat je kan vinden, een flink paar stersporen en een goede knalzweep. Beer vastbinden die moet ook niet zo bang zijn, want daar maakt je shet misbruik van! Wil je shet nog niet luisteren een goede trap onder zn kont geven en heel boos worden! Dan leert ie t vanzelf af
Die cap is niet nodig, dat is voor watjes als die beer Robijn