of heeft dat geen naam?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar je merkt wel dat Brown de brutaalste van het stel is!!studiemiep schreef:duidelijk een "fokker"die een slaatje probeert te slaan uit de hype chihuahua......... de site spreekt mij al boekdelen..... (al beweer ik niet dat je daardoor ongezonde honden krijgt) maar met 8 weken het huis uit is te jong! (iig wel voor jouw pup)
als je hond oud genoeg is om het nest te verlaten heeft hij het echt niet koud zodat ie kleertjes aanmoet....
PS blue tan is geen officiele goedgekeurde kleur...dus duidelijk een mode fokker aka hobiest
dierenfan schreef:erg leuke foto's en een enorm leuk hondje zeg! trillen kan heel goed door spanning komen en hoeft niet door de kou te komen hoor
Vanwaar komt je pup als ik het vragen mag? Dit omdat ze nog maar 8 weken is en dat is voor een chi pup erg! vroeg om weg te gaan bij zijn/haar moeder en vind ze ook geen typische chihuahua kop hebben eigenlijk. Heb je de ouders of moeder en foto van de vader gezien? Is het met/zonder stamboom?
studiemiep schreef:duidelijk een "fokker"die een slaatje probeert te slaan uit de hype chihuahua......... de site spreekt mij al boekdelen..... (al beweer ik niet dat je daardoor ongezonde honden krijgt) maar met 8 weken het huis uit is te jong! (iig wel voor jouw pup)
als je hond oud genoeg is om het nest te verlaten heeft hij het echt niet koud zodat ie kleertjes aanmoet....
PS blue tan is geen officiele goedgekeurde kleur...dus duidelijk een mode fokker aka hobiest
en toen speelde meneer al in 20 cm sneeuw...koud..daar had ie nog nooit van gehoord
had niet goed gelezen! je ziet heel veel merles...op marktplaats