6 stuks! wat een hoop! hoe heeft moeders het doorstaan?
Yom
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-12 07:30
ja een beetje veel is het wel, zeker voor een birmaan
moeders heeft het erg goed gedaan en miepte vanmorgen weer dat we allemaal moesten komen kijken
VeraW
Geplaatst: 23-10-12 07:32
Gefeli dat wordt foto's plaatsen. En Hihi best grappig je mini baby's zijn op men vriend Zijn verjaardag geboren. Ik kan de geboorte van jou poezels nooit vergeten
Gisteravond dacht ik, nog 1x in bed slapen en dan bouwen we de camping maar weer op (matrassen in de woonkamer om poes in de gaten te houden 's nachts). Dus de hele meute naar boven, maar toen ik in bed lag had ik Amy (eigen fokje) nog niet gezien. Programma even afgekeken op de tv en toen toch maar even checken of ze niet per ongeluk nog buiten was.
Nee dus, maar eenmaal beneden vond ik Emily erg mauwerig en aandacht trekken en de doos in duiken. Ehhh oohh nee, tis "pas" dag 62 dat is wel erg vroeg (tov dag 66 en 67 :wink: )
En ja hoor, de weeen waren begonnen, kinderen weer uit bed en wachten maar. En wachten...en wachten... en toen dacht madam ik ga rustig even naar de bak. En toen was ik haar ineens kwijt, lag ze onder in de krabton met 1 kitten
Gauw weer in de doos gelegd en hups daar kwam de 2e al 01.20 uur. om 01.40 de 3e en om 02.05 de 4e
en toen complete rust en Emily lag heerlijk ontspannen bij haar kleintjes Dat heb ik nog 1,5 uur afgekeken maar geen verandering. Het hele gezinnetje was in diepe rust. Dus ik de doos verschoond en dan ook maar gaan slapen (03.30 ) want om 6.30 gaat de wekker weer :morning:
Ik meteen naar beneden toen ik wakker was en tadaa...er lag een 5e bij en tadaa...tadaa..wat opzij ook nog een 6e
De vorige keer was het erg duidelijk met 3 katertjes met flinke ballen, maar nu twijfel ik toch echt. Ik denk 4 poesjes en 2 katertjes maar ik wacht de Alma-check (=vriendin en collega fokster) nog even af :wink:
de gewichtjes zijn 85,81,78,82,85 en 75 gram
Emily wil wel graag dat ik naast haar blijf zitten en zelfs niet eens naar de toilet ga :goofy: