Sterkte! Wij hebben vrijdag afscheid moeten nemen van onze brombeer nav een milttumor. Weet hoe verschrikkelijk het is. Sterkte de komende tijd, alles zal anders zijn
Silence
Wat een mooi laatste topic heb je gemaakt. Je ziet hem echt nog zichtbaar genieten van de vakantie en het strand. Ook ik moest even denken aan ons weekendje Boszicht waar Max nog die gekke bui kreeg bij de wei en hij zo lekker aan het rennen was.
Je hebt de beste keuze gemaakt die je kon maken. Veel sterkte de komende periode.
Silence
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Pas als hij uit je herinneringen is ben je hem echt vergeten, herinner hem in de mooie tijden!
RoWi
Geplaatst: 03-10-12 19:16
Verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen, jullie hebben zoveel samen gedeeld en zoveel leuke dingen gedaan. Je weet dat je de juiste keuze maakt, maar wat is het moeilijk en verdrietig. Je hebt het heel mooi opgeschreven, ik vind het echt fijn dat jullie nog heerlijk van elkaar hebben kunnen genieten op de Veluwe. Op de foto's kijkt hij zo blij en gelukkig, Max was echt een prachtig hondje
Nogmaals heel erg veel sterkte!
Silence
Ik heb je topic gevolgd, maar wat is het toch nog ongelofelijk snel gegaan.
Respect voor je, dat verder lijden Max bespaard is gebleven. Heel veel sterkte de komende tijd en dat je al de herinneringen aan je mooie hondje mag koesteren.
Sterkte!!
Silence
Hartverscheurend, wat een schatje. Gecondoleerd met het verlies van dit prachtige hondje. Veel sterkte met het een plaats geven van dit verlies. Je weet dat je het goed doet, maar o wat is het vreselijke en moeilijk. Er komt een tijd dat verdriet langzaam plaats gaat maken voor mooie herinneringen. Sterkte.
Silence