Dana82 schreef:Goh, kan je niet eens blij zijn met je puppy en heel bokt zit op je nek. Oké 5 weken is te vroeg en het is niet correct van de fokker om die honden aan hun lot over te laten. Maar ik denk dat TS niet zoveel keuze heeft qua fokkers van dit ras? Zal ook niet echt goedkoop zijn geweest, als je het dan al gekocht hebt. En wees nu eerlijk. Als je al een pup hebt gekocht en je ziet dat het niet goed gaat. Wie zou dat diertje dan nog 3 weken laten zitten?
Dan heeft ze wel een goede beslissing genomen. Ze heeft ervaring met het ras en met puppies, de tijd zal uitwijzen of het hondje iets heeft overgehouden aan zijn vroege vertrek. Anders was de pup misschien doodziek geweest tegen dat ze het ging halen, kan je ook niet echt bevorderlijk noemen.
Dus, veel succes met die lieve schat! Wat een hond gaat dat worden, ben wel benieuwd naar foto's van je volwassen exemplaar.
Hier helemaal mee eens!! Pfff.. Je kan niet eens meer een normaal topic openen zonder zulke reacties. Ga dan een ander discussie topic openen
Wat een geweldige leuk ras is dat zeg! Dat ras is helemaal nieuw voor mij, maar ik hou van zulke honden dus ik ga er even meer informatie over zoeken. Een hele leuke pup heb je.. Heel veel plezier!! Ik ben benieuwd hoe die is als hij groot is!
En je moet zeker foto's blijven plaatsen van hem, ik blijf hem volgen