Ik hou echt van valkparkieten, maar ook grasparkieten 
Het is jammer dat ik hier 3 tijgers heb lopen en dat mijn man geen vogels in huis wilt anders had ik ze nu ook hoor haha.
Maak gerust wat vaker topics van deze leukerds aan, erg leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hou echt van valkparkieten, maar ook grasparkieten 
arabcarla schreef:Oh ik wil ook!!! Hoe krijg ik me vent zo gek?!?

Gewoon leuke filmpjes laten zien op youtube, hem elke dierenwinkel in slepen om naar de valkjes te kijken, info lezen over ze en dit 's avonds tijdens het eten uitgebreid vertellen etc. Mijn vriend zijn interesse was uiteindelijk gewekt en zo kreeg ik Jack voor mijn verjaardag
En daarna kwam Loesje, want een valk alleen is eigenlijk heel sneu. En vanaf daar is het een beetje mis gegaan
En hoewel ze beide de andere kant op staan moest ik wel lachen om de kuifjes
Wat onwijs schattig, ik moet zo lachen om Jack. Texas, mijn kitten van 10 weken sliep heel rustig op mijn schoot, maar hij zit nu vol interesse naar mijn laptop te kijken. Het is dat 1 valkje zielig is, anders had ik er ook heel graag 1 gewild.
Daarom is hij toch ook door de Mars-keuring heen gekomen? Of heb je hem de coupe later aan laten meten 

Woogy schreef:desillusieik zag de titel van het topic en dacht WOW! hoe tof...ze heeft gewoon meerdere valken. Hoe tof is dat en dan lees je de eerste regels en denk je uhhh....dit zijn niet dezelfde valken als in mijn hoofd

Woogy schreef:desillusieik zag de titel van het topic en dacht WOW! hoe tof...ze heeft gewoon meerdere valken. Hoe tof is dat en dan lees je de eerste regels en denk je uhhh....dit zijn niet dezelfde valken als in mijn hoofd