Roedeltje rotties aan het spelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Featherlight

Re: Roedeltje rotties aan het spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:13

wat een leuke groep honden zeg! :)

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:12

leuke honden :D! idd redelijk aan de dikke kant maar wij hebben thuis ook een rottweiler lex en die is ook echt te dik een dikke lobbes haha sinds dat die is gecastereerd maar komt vast wel goed hij krijgt genoeg beweging maar lex is ook al 7 jaar maar komt vast wel goed met deze honden echt leuke foto's :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 14:57

nou wil ik echt niet zeggen dat mijn honden de magerste zijn(maar dat zou ik ook niet eens willen),maar zó dik zijn ze nu ook weer niet...

pip vanaf de zijkant:
Afbeelding

joes:
Afbeelding

buddy lijkt heel wat maar dat is echt een heel smal hondje:
Afbeelding

daar zit echt geen gram vet teveel op,hij speelt en rent ten eerste teveel ten 2de mag dat écht niet bij hem...

dakkas heeft een beetje last van erfelijke aanleg in bouw

dakkas zijn vader:
Afbeelding

dakkas zijn moeder:
Afbeelding

dakkas zelf:
Afbeelding

en ja dakkas mag nog wel een paar kilo kwijt maar een hazewindachtige rottweiler zal het nooit worden ( en zou dat ook spuuglelijk vinden :D )

en donnie is te dik,en ook buiten verhouding die heeft door een ernstig ziekzijn (overlevingskans 0) ,een dikke buik overgehouden,nou ja die telt dan maar even niet mee...

en tino is zo'n dunnetje,daar ben ik alleen maar trots op als mensen hem stevig gaan vinden ipv "die dunne" zeggen :D

ik vind het persoonlijk best meevallen kwa gewicht bij mijn honden,maar ja ,wie ben ik...

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:01

oooh van af de zeikant zien ze er veel slanker uit hihi ;)
maar k denk dat dat komt omdat ze een redelijke brede borst hebben (heeft onze hond ook wel)

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 11:47

Wij hebben ook altijd rottweilers gehad :). Ik vind het echt prachthonden. Jou honden zijn ook super om te zien. Veel plezier met deze toppers :D

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:47

Pfoe, volgens mij is het helemaal in tegenwoordig om maar constant te hameren op het gewicht bij de dieren van Kimmie :o Kom het in elk topic van haar weer tegen, snap het niet zo goed... Dit zijn forse honden qua bouw mensen, het zijn geen windhonden of chihuahua's >;) 8)7

Anyways, wat een prachtige foto's weer van je mooie roedel Kimmie ! Ik ben echt fan van Dakkas en Buddy, ze zijn zoo stoer <3
Pip is gewoon schattig, die heeft zo'n leuk koppie :j

Ja, heerlijk om naar te kijken hoe die bups zich vermaakt :D