Kijk, dat verandert de zaak inderdaad. Dan is het het overwegen waard.
Joscaa
Geplaatst: 12-06-12 22:58
Oh wat een leukkie is 't. Je moet der als het mogelijk is echt meenemen hoor Renee, dat is tof!!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-12 23:01
pniekepnak schreef:
Kijk, dat verandert de zaak inderdaad. Dan is het het overwegen waard.
Dat is inderdaad hetgene waar ik ook tegen zat hoor, is de reis het waar. Maar ze leven hier zeer kort, veel katten verdwijnen omdat ze worden opgegeten door Coyotes. Ze hebben hier tijden lang zelfs 20 katten of meer gehad, het enige wat ze nu hebben zijn 3 volwassen poezen en 2 éénjarige katers en verder 2 kittens van 2,5 maanden en 4 kittens van 1,5 maand en ja, waar zijn de rest van de katten gebleven? Toevallig was er opeens vandaag een vreemde kater... Had de eigenaar nooit gezien, maar het is mogelijk dat dit 1 van de eerdere kittens is die toen weggejaagd is door de Tom-Cat en het op bijzondere wijze heeft weten te overleven Een slecht leven hebben ze hier niet, maar wel van korte duur helaas
Zo traumatisch is die reis overigens ook niet, mits gedrogeerd dan. Geen een van onze beesten heeft er iets aan overgehouden, en een van de katten heeft de reis zelfs twee keer gemaakt.
Hahah Renee die hoeft toch helemaal geen eigen ticket? Die stop je gewoon in het zijvakje van je handbagage (kan btw echt, dier als handbagage meenemen!)
blackpromise
Geplaatst: 14-06-12 19:20
kun je geen foto naar je ouders sturen met het commentaar hier komt de nieuwe puk aan? dan moeten ze er wel voor vallen:p
Hahaha ze hebben kleine pukje al gezien aan foto's op Facebook ze vonden kleine Pukje erg leuk maar meer zeiden ze niet
Ze is overigens echt een draakje, ze lopen allemaal echt voor je voeten en net kreeg ik een hartverzakking van Puk Jr. we liepen met een tweejarige naar de stal en Puk Jr. besloot er onderdoor te lopen en tikte het achterbeen aan van het paard ik was zo bng dat die tweejarige een stap naar voren zou zetten. gelukkig ongedeerd!
Het is een leukerd, maar als je gepakt wordt is het nogal duur. Dan word je denk ik incl dier mooi niet meegenomen en moet je een nieuwe vlucht betalen en een overnachting!
Wat een schatje en 250dollar (er stond geen 250euro) vind ik nog wel te doen voor dit schatje. Als het goed is krijgen ze een pilletje om te gaan slapen en worden ze in Nederland wakker.
Mitxa
Geplaatst: 21-06-12 14:22
Ze is wel heel erg cute hoor! Wat een prachtig koppie!