GamblersCup schreef:Het lijkt er op dat de rennen erg klein gaan worden als ze daar 24/7 in moeten zitten, maar dat komt omdat ik het zonder eindresultaat op foto's niet goed in kan schatten. Ik ben dus benieuwd naar het eindresultaat. Enig idee wanneer het af moet zijn? (of heb ik daar overheen gelezen?)
En ik weet direct dat het een goede keuze van me geweest is geen schuttingen te plaatsen met zo'n smalle tuin, dat werkt nog véél kleiner...
De rennen zijn 1.40 m breed en 1.20 m diep dus dat wel mooi groot hoor, maar de foto heeft idd een vertekend beeld. Ik zal eens een hok inzetten en dan een foto maken

Het eind doel is volgend weekend dus 23/24 juni wil ik het eigenlijk af hebben, maar weet niet of me dat gaat lukken. Maar we doen ons best

Het 1e frame is ook al in de grondverf gezet en gaat er morgenavond op als het goed is.
Trouwens over de schuttingen dut is het achterste gedeelte van men tuin en het smalste tipje men tuin is over het algemeen 15 m breed en 30 m diep. Zal hiervan ook een foto plaatsen dan lijkt het meteen anders

Mooi hoor! Ben nog steeds erg nieuwsgierig naar het eindresultaat van de rennen