Nieuwe aanwinst! schattige 6 weken oude half Aussie puppy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 23:54

Sterkte met het verlies van je hond Timmie.
Ik moet wel zeggen dat de foto van hem en de foto van je andere hond werkelijk prachtig zijn!

De nieuwe pup ziet er super leuk uit, wat een mooie kleur!
Dat gaat vast en zeker ook een prachtige hond worden.
Bowie & Jamie leuk setje!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:55

De hondennamen lijken wel heel veel op elkaar. Misschien toch iets anders kiezen voor de pup? Test het maar eens uit wat de namen betreft door ze even heel hard te roepen (alsof je de hond roept). dan zul je merken dat de klank nagenoeg gelijk is. Wij hadden ooit 2 honden Bonny en Bowie. Het waren beide volwassen honden, dus een andere naam geven kon niet. Dat leek ook erg op elkaar.

moyra

Re: Nieuwe aanwinst! schattige 6 weken oude half Aussie puppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 11:12

Wat een leuke pup :)
Ik vind blue merle altijd heel erg mooi.

Wat betreft de namen.
Ik heb hier 5 honden lopen en alle vijf de namen lijken nagenoeg op elkaar maar geeft nooit problemen hier hoor.
Chassy (spreek je uit als Tjeesie) chelsey, luna, laika, lady. Gaat hier allemaal goed.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 23:25

Bedankt allemaal weer voor alle reacties! inmiddels hebben we hem alweer 1,5 week in huis :D Dus zal snel weer eens nieuwe foto's plaatsen ;)
Hij is tijdens wandelen al voor van alles uitgemaakt haha, een gek gekleurde labrador, een bruine dalmatiër, een kelpie, een border collie, een cattle dog
of zelfs een catahoula leopard dog haha, maar een halve Australian Shepherd heeft nog niemand bedacht :P

hafjelinger: wat een super leuke Aussie heb je! Ze lijken idd best wel, leuk om te zien zeg! :)

over de namen, Jamie en Bowie, we zitten nog te denken om er James (James bont haha) van te maken, maar Bowie bijvoorbeeld luistert niet als ik Jamie roep
en Jamie zelf luistert sowieso (nog) niet haha :P

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:24

Wauwie wat een knapperd!