Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laptopmuis schreef:Heel leuk en schattig!
Hoop wel dat de nieuwe eigenaren de katten wel laten sterilliseren en castreren, want asiels en opvangen zitten vol jonge katjes op dit moment.
) hebben we toen gelijk laten helpen, toen kregen we gelijk 15 katten kado,waarvan er nu nog daar van 7 over zijn,en 3 wonen bij ons thuis,dus uitbreiding komt er niet bij ons,vandaar af en toe jong spul er weer bij
,maar heerlijk om je heen te hebben
Rene3235 schreef:@Elien: van de foto IMG_9053 wil ik graag de rechtse kat reserveren![]()
![]()
![]()
San zal de andere aanwijzen
Ik neem ze allemaal 
.
Dat koppie

hanny_jelke schreef:als eline het goed vind en er komt er 1 hier heen wordt hij/zij ook geholpen heb geen zin in jonkies
ze zijn zo schattig

naar hun goede nieuwe tehuizen zijn vertrokken en je wilt mams graag laten helpen, dan kun je misschien bij een dierenasiel of dierenambulance een vangkooi lenen, vaak kun je die tegen betaling van borg zo mee krijgen, bakje voer erin en als poes gaat eten valt het deurtje dicht en kun je de kooi zo de auto inschuiven. Zo wordt het oppakken/vangen ook geen traumatische ervaring, kan ze beter even schrikken van een dichtvallend deurtje dan van jouw handen die ze net vertrouwt die haar dan in een kooitje stoppen
(ik heb iets met die kleur)