@Mootje Geen van beiden! Het is een belg die mij benaderd heeft via een reisforum. Ik had een topic geplaatst op zoek naar iemand om mee door IJsland te liften en hij reageerde. We hebben 1x kort afgesproken, bakje koffie gedronken en besloten ervoor te gaan. En 4 weken later ben ik er nog steeds super blij om, we konden het heel goed vinden, was hartstikke gezellig!
www.wereldwijzer.nl En haha nee, het bleef leuk om naar hem te kijken ( ) en we konden het dus ook heel goed vinden, maar ik was niet verliefd op hem. Ik zie hem alleen als gewone vriend (vraag me niet waarom, met zo'n uiterlijk ) en is tijdens de reis ook niet even anders geweest ofzo.
Ow wat gaaf zeg! Poolhondjes zijn ook allemaal hetzelfde zie al het gedrag van onze Malamute voorbij komen op je fotos. Wat zal jij genieten zeg! Volgend jaar gaan wij naar Ijsland en willen ook zeker sledetochten gaan maken!
Blanket
Geplaatst: 08-06-12 10:04
Wouw, wat ontzettend gaaf zeg! Ben jaloers! Ik zou het ook wel willen doen. Die honden zijn zo super enthousiast.
OMG GAAF!!! Niet slecht gekozen, je reisgenoot Maar ook dat vrijwilligerswerk niet. Leuk zeg om korte uitleg bij de foto's te hebben (zag ze al op facebook)
Ik ken de film Eight Below niet (ik zal het zo eens opzoeken), maar ik kan je vertellen dat deze honden echt zo lief zijn. Meest vrolijke, knuffelige honden die ik ooit heb meegemaakt. De eigenaar is ook in de jaren maar 2x gebeten en beide keren omdat hij een gevecht tussen 2 honden moest opbreken en een hond uit reflex beet. Onder elkaar kunnen er wel ruzies ontstaan, sommigen kunnen elkaar echt niet luchten of zien dus die moet je uit elkaar houden.
Knakker
Geplaatst: 09-06-12 19:08
dat zal het zijn, maar ze hebben iets in hun ogen waarvan ik denk: ik doe even een pasje terug. Maar nogmaals, ik heb geen ervaring met dit ras en ik geloof je zeker meteen als je zeg dat ze heel lief zijn. Ze lijken me inderdaad fantastisch om mee te werken!
briitje
Geplaatst: 09-06-12 21:33
Wouuuuw wat een enorm mooie fotos! En wat een mooie beesten ook he. Heel indrukwekkend.