Oneee!!!! Wat een ontzettend k*t!!! Oh men, dat is een domper !
Vond je haar toen ze al overleden was?
Bah wat naar zeg!! Sterkte voor zowel jou als Michael
Dani_
Geplaatst: 02-05-12 09:26
WinSel schreef:
Sterre is helaas overleden vanmorgen, oorzaak onbekend, misschien toch het overgewicht of ze had al wat onder de leden... Nu dus opzoek naar wéér een nieuwe dame voor Michael
Nee!!!! Wat erg!!!! Oh dat vind ik echt heel naar, net nu ze zo'n goed leventje tegemoet ging.
Dankjullie. Mijn tante heeft haar gevonden. We gaan straks naar de opvang met michael. Ik hoop dat het klikt met de dame waaraan.ik hem wil koppelen... Wil niet dat michael te lang alleen zit....
Overgewicht van die zin overlijden ze niet, of ze moet het al zo lang hebben dat er een ziekte uit is ontstaan inderdaad. Soms gaan konijnen zomaar "zonder reden" dood helaas. Sterkte!
Wij hebben ook konijnen uit de opvang, en daarvan was een voedstertje binnen 3 weken ook ineens overleden, geen idee hoe of waarom. Ontzettend frustrerend, gelukkig snel een nieuw vriendinnetje voor het rammetje kunnen vinden (bij dezelfde opvang)
Ze was 3 jaar. Stress betwijfel ik. Michael is een goedzak, geloof niet dat hij de schuldige is. Stress van verhuizing zou kunnen. Maar denk eerder dat ze al wat onder de leden had....
De koppeling is iig goed gegaan, liefde moet nog wel groeien, maar dat komt vast wel goed. Ze is heel anders dan Sterre, ook wat bang, maar erg mooi en lief
Nummus
Geplaatst: 02-05-12 16:26
Dan zou ik voor Pip gaan.
Hoe koppel jij dat je zo snel weet of het goed gaat? (Heb maar 1x gekoppeld namelijk en dat ging ook wel goed maar het was voor mij de eerste keer en duurde dus langer.)
Haha heb veel ervaring Dan zie je snel of het klikt of niet
Liefde kan groeien en als ze elkaar echt niet mogen zie je dat vrijwel direct, het beste is eigenlijk als konijnen elkaar negeren en als ze af en toe rijden en rang orde gaan bepalen. Als de koppeling echt is geslaagd, dan likken de konijnen elkaar