Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En als je vragen hebt, mag je mij pben. En mischien is het leuk om een rammetje te houden en deze te castreren. Heeft ze ook een maatje
(ja ik spreek uit ervaring, heb zelf regelmatig een nest, nee het zijn geen pretnesten, allemaal gepland) WinSel schreef:Waar ik mij druk om maak ?
Opvang centra in heel nederland zitten OVERVOL, er is een konijnen overschot in Nederland
En dan ook nog een teddy ram die onder de vilt klitten zit...
Aan het voer en de lik steen zie je dat TS er te weinig verstand van heeft
Het is ongelofelijk hoe egoistisch mensen zijn, iedereen zou es moeten kijken in een opvang
Misschien opent dat hun ogen, ik kan me hier zo kwaad om maken
Konijn krijgt al 10 jaar voer van de welkoop en heeft een knaagsteen
Hij doet het nog
WinSel schreef:Mag ik vragen waarom jullie je konijn laten dekken ?
Van mandy was het niet gepland en goeie fokkers van ras konijnen hoor je mij niet over
Maar waarom toch al die pret nestjes ?
Mama_Rianne schreef:Ik ga hier geen eens op reageren, tegenwoordig is alles slecht wat je je dier geeft.
Dat is dus de reden waarom ik niet zoveel op forums post, er zijn altijd beter weters. Overal wordt je afgezeikt!

Mama_Rianne schreef:De konijntjes blijven allemaal bij mij..
Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Dhani schreef:Super meis! Ik ben benieuwd naar de kleintjes!
Laat de rest toch kletsen.Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
En gemengd voer?? Er zijn genoeg konijnen groot mee geworden. Ze gaan er echt niet dood aan hoor. sjonge waarom kan iemand nou nooit eens gewoon oprecht blij zijn.
er kan ook nooit leuk gereageerd worden. Is het geen broodfok van honden waar men over valt. Dan zijn het wel de katten of konijnen.
Mama_Rianne schreef:Ik ga hier geen eens op reageren, tegenwoordig is alles slecht wat je je dier geeft.
Dat is dus de reden waarom ik niet zoveel op forums post, er zijn altijd beter weters. Overal wordt je afgezeikt!