Het leukste voor een konijntje is toch echt een maatje! Geen speelgoed of mens kan een ander konijntje vervangen!
http://www.bunnybunch.nl/konijnen/koppe ... ijnen.html
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik weet niet of hij dat knipje in zijn haar wel mannelijk genoeg vindt hoor! Soprano schreef:Ten eerst: wat een ongelovelijk mooi en schattig konijn!
Maar verder, koop alsjeblieft nooit meer dieren in een dierenwinkel! Veel van deze dieren zijn ongezond en je steunt de broodfok hiermee (als je niet weet wat het is, zoek het dan even op, het zijn vreselijke wanpraktijken!) Verder ben ik het eens met de anderen, een konijn kan niet alleen! Een mens kan nooit die behoeften voor een konijn vervullen dus laat hem castreren en zoek een leuke dame uit in een asiel of goede fokkerij!

Vaak komen die konijntjes gewoon van mensen die ze over hebben en dat is niet per se broodfok.
daar heb ik ook al vaker hamsters en muisjes gekocht en ik ben heel erg tevreden over de dieren. Ze worden daar goed verzorgd en (wat ik ook belangerijk vind vooral bij hamsters) elke dag vast gehouden. Bij ons dan..
. Ik doe er alles aan om het zo fijn mogelijk voor suus te maken, en zeuren heeft bij mijn ouders geen zin, dus ik wacht af.