deze ambull heeft rozenoortjes, dat vertekend heel snel naar een ander ras. Maar ik zie dr toch echt een ambull in hoor alleen nog heel erg jong en sorrie dat ik het zeg...ze is te dik. Wel een hele leuke shoot!
Elma_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 00:28
Te dikk Haha, we zijn toevallig vorige week bij de DA geweest omdat ze zo mager toont, en ze is nu 30 kg. En ze is volgens de da precies perfect zo. moet ook zeker geen kilo meer afvallen Ze is wel bespierd, dat wel
xRomana
Geplaatst: 13-04-12 00:32
Nou dan weet ik niet waar jou DA zn bril vandaan heeft, maar deze hond is echt te dik! Je hoort dr achterste ribben te zien, in een soort holling naar achteren, want ze hebben een vrij hoge achterhand. Bij jou hond loopt dit zowat recht, ik denk als je een jaartje verder bent je in de problemen komt, want ik weet dat ze gevoelig zijn op hun poten. Of de foto moet een vertekend beeld geven, dat kan natuurlijk ook!
Elma_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 00:37
Nah, de fotos vertekenen geloof ik niet echt. Wel zie je haar bespiering omdat ze in actie is
Mij is trouwens geleerd dat je de EERSTE 2 ribben moet kunnen zien bij inspanning, en niet meer dan dat. Als ze nog dunner zou zijn gaat ze denk van dr graatje
Nope je hoort de achterste ribben te zien, voor is niet van belang. Bij jou hond zijn ze weg.
Ik geef toe, ze is erg schraal kwa spieren, dat geeft een vertekend beeld. Haar body is echt te dik, past niet in verhouding met dr poten. Maar ze is nog jong zo te zien, die spieren komen wel als ze wat ouder wordt. Heupen en ellebogen in orde zegt mij niets, dit ras ontwikkeld vaak pas problemen als ze een jaar of drie zijn.
maaar het zijn net toverballen, ze kunnen nog alle kanten uitgaan dat is juist zo leuk. Elk jaar heb je een andere hond erbij.
Ja dan heb je waarschijnlijk nog meer keuze. Nou hier zitten al hele mooie fotoos tussen. Je kan alleen je hond doen maar ook met jezelf erbij!
KimD
Geplaatst: 13-04-12 15:40
Wauw, wat een prachtbeest! Heerlijke uitstraling ook, en wat heeft die een spieren zeg, in die billen zou ik wel willen bijten. Grapje natuurlijk, toont ook zo stom, een hond met een hap uit de billen!
Captain
Geplaatst: 13-04-12 15:46
Wat een gezeur toch weer dat hij te dik is. Ik neem aan dat een DA dat in real life iets beter kan beoordelen dan iemand die foto's kijkt.
Wat een gave hond zeg, lekker vrolijk dier ook zo te zien.