Wij hebben al een mooi aantal katten (5), maar ik denk dat ik mijn vriend dit topic straks toch even laat zien.
Heb je nog meer foto's van de moeder?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar weet niet of ze op nog meer uitstapjes is geweest want anders kan ze daarvoor zelfs nog een andere kerel tegen zijn gekomen
volbloedfan schreef:Nee hoor, Alleen Spierwitte katten met 2 blauwe ogen zijn of dood of blind.
Als er ook maar 1 gekleurd haartje tussen zit is het dier niet doof of blind.

stef schreef:Hoezo zielig als slangevoer? Slang moet toch ook eten? Of het nou een muis, kuiken, rat.... of een kitten is....
Succes met de kittens TS!
logisch, het zijn namelijk ook roofdieren. Dus ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen. Niks puur natuur...
Ik ben heeeeel benieuwd wat eruit gaat komen!!
lifaya schreef:stef schreef:Hoezo zielig als slangevoer? Slang moet toch ook eten? Of het nou een muis, kuiken, rat.... of een kitten is....
Succes met de kittens TS!
verschil zit hem alleen in dat kittens geen natuurlijk voer zijn voor slangenlogisch, het zijn namelijk ook roofdieren. Dus ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen. Niks puur natuur...
Maar daar gaat het topic niet overIk ben heeeeel benieuwd wat eruit gaat komen!!

die zullen hier dienen als hondenvoer en dat is natuurlijk niet de bedoeling
En als de papa echt zo op een Noorse Boskat lijkt, worden het nog knappe kittens ook! 
Evelli schreef:Van schreef:de poesjes zullen tortie zijn en de katers rood
Maar dit klopt niet helemaal.
Want rood is niet altijd garantie dat het een kater iszijn ook poezendames die rood zijn.
Schildpad katers zijn wel zeldzaam en onvruchtbaar.
Evelli schreef:Van schreef:de poesjes zullen tortie zijn en de katers rood
Maar dit klopt niet helemaal.
Want rood is niet altijd garantie dat het een kater iszijn ook poezendames die rood zijn.
Schildpad katers zijn wel zeldzaam en onvruchtbaar.
Van schreef:volbloedfan schreef:Nee hoor, Alleen Spierwitte katten met 2 blauwe ogen zijn of dood of blind.
Als er ook maar 1 gekleurd haartje tussen zit is het dier niet doof of blind.
wat een onzin![]()
blind zijn ze sowieso niet en de kans op doofheid is alleen wat groter als bij een normaal gekleurde kat en daarbij maken een paar gekleurde haartjes ook niet uit