Nemurin schreef:Oh wat vind ik dit leuk om te zien! Zo hoort het eigenlijk he...?
Ieder zal vast zijn eigen mening erover hebben, maar ik vind dat het zo hoort. Dieren, die niet solitair zijn, horen gewoon sociaal contact te hebben. Ik ben ook enorm blij dat ik deze dieren een kans heb kunnen geven en ze hier ook een gelukkig leven kan geven.

Daphne__ schreef:voor de gene die leuke cavias zoeken kijk eens op de site van shini mimi
deze heeft nog een aantal beren met stamboom
Goh, al reclame hier. (Mag dit eigenlijk wel?
). Tja, die stambomen kunnen mij eigenlijk niet zoveel schelen. Ik vind dat het meer om de cavia gaat dan de papiertjes. Als ik mag kiezen vind ik opvangdieren toch leuker dan cavia's 'die al klaar zijn' (en geen nare dingen etc. hebben meegemaakt), ik vind het fijn om dieren een tweede kans te kunnen geven.Vankje schreef:Laura_x_ schreef:@ Vankje. OkeLeuk! En dat gaat wel goed samen? Ligt ook puur aan de cavia's.
Ja, dat gaat heel goed samenHet kleintje is lekker brutaal en heeft Teun (die van 1,5 jaar oud) geleerd om ook wat brutaler te worden en wat uit z'n schulp te kruipen
![]()
Ging vanaf het eerste moment gelukkig goed.
Fijn dat het goed ging! Dat is toch bij alle koppels anders. Ik heb zelf een aantal (eigenlijk al mijn) beren koppels met succes geplaatst, maar heb verhalen gehoord dat het niet zo goed ging bij anderen).
Dank jullie wel voor alle leuke reacties
Het kleintje is lekker brutaal en heeft Teun (die van 1,5 jaar oud) geleerd om ook wat brutaler te worden en wat uit z'n schulp te kruipen

!!! Wat een knapperd en wat een prachtig gezicht zo!