Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij moet ook nog ingeënt worden voor VHD/myxomatose, maar ook daar wou ik dus mee wachten tot mijn eigen dame weer beter was.
Heb hem zelf pas 4 weken te logeren en hij zou dus eigenlijk blijven, maar omdat mijn eigen konijn er nu niet meer is heeft het voor ons geen zin meer...
Dus in een theedoek gewikkeld en telkens 1 pootje dr uit om te knippen
Was alleen nodig toen ze net bij mij kwam, daarna heeft ze zat kunnen graven en lopen om ze zelf af te kunnen slijten.
Hij was iets te dik toen hij hier kwam, maar volgens mij valt het nu wel weer mee.
Zijn die teentjes gewoon weer goed te verhelpen als de nageltjes geknipt worden? Wat voor konijn is het? Heb je misschien een foto? 
Het is wel een heel mooi nijntje hoor.

) best goed.
Maar ja ze had in ieder geval gezelschap!
Ik vind het ook erg goed dat het stamboek nu zijn best doet wat gevarieerder te fokken, dat komt die Friesjes alleen maar ten goede. Verder is zo'n dier qua uiterlijk gewoon absoluut het tegenovergestelde van mijn smaak. Kan jij niks aan doen.
Maar daarom had ik het ook niet in je foto-topic gezet, ik heb dan wel een mening maar als ik er niks leuks over kan zeggen, dan zeg ik het in ieder geval niet in die persoon z'n gezicht.
? Hij was 3 op die foto's
Maar gewoon een beetje zielig... te dun, zenuwachtig, onder de wondjes enzo. Inmiddels is hij een heel stuk in de breedte gegroeit (en ook nog in de hoogte) en zijn vacht ziet er veeeel beter uit. Hij is nu 4 jaar en sowieso op alle fronten veranderd in positieve zin 

). Ik heb een hele mooie gebruiksaanwijzing gekregen van de mevrouw van BunnyBin, die kan ik wel voor je printen mocht je hem komen ophalen.

Ik heb zelf ook een ren die uit losse panelen bestaat dus kan overal wel een plekje voor ze afzetten.
Voorlopig weet ik dus nog niets.