Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doubtless schreef:Wat leuk, een geleDie zie je niet zo heel vaak voorbij komen op Bokt!
Fijn dat hij nu goed terecht gekomen is.
Onze dog heeft ook artrose, voor haar heeft zwemtherapie goed geholpen, misschien iets om te overwegen?
Waar heeft jou dog de artrose zitten? Loiz schreef:Onze jongste heeft trouwens ook artrose, en misschien nog wel meer.. zijn nu bezig met onderzoeken
en we zijn vorige week voor t eerst bij kreupel dier geweest. Zij is pas net een jaar en kan zonder pijnstillers niet normaal lopen..
Hier nog een geleVolgens mij heb ik destijds al gevraagt of Duuk een stamboom had toch?
Hij doet me beetje denken aan een Dog die ik ken met een zelfde kop.
Doubtless heb jij ook een gele dan?
Hij heet officieel Alexander.
Venix schreef:Is een goede tip, al vraag ik me af of hij dat niet doooodeng gaat vinden..Waar heeft jou dog de artrose zitten?
Doubtless schreef:Venix schreef:Is een goede tip, al vraag ik me af of hij dat niet doooodeng gaat vinden..Waar heeft jou dog de artrose zitten?
In de rug geloof ik.
Tenzij hij gewend is om te zwemmen zal hij het waarschijnlijk inderdaad doodeng vinden, dat vond die van ons ook. Maar daar wennen ze aan hoor, net als baby's
Wat jammer dat hij in zn leven al zoveel heeft meegemaakt
Samen met de kat in huis, samen met de pony in de wei (hij is net zo groot als de pony, maar goed
)
Loiz schreef:Stamboom vervalt toch niet, maar geldigheid ervan, tegen t fokken neem ik aan?
Een hond kan niet zomaar zn papieren kwijt raken lijkt me.
Waar kwam ie vandaan? van Doggenstein?
Ik vind ze geweldig, heb er hier ook 1 rondrennen, een blauw teefje van 1 jaar