ohhh wat een pracht foto's mijn complimenten!! 8 en 11 vind ik heel mooi, maar ze zijn allemaal prachtig.. wat springen die blauwe ogen er mooi uit zeg! ben helemaal verliefd
Wat ziet zij er al volwassen uit!? die van mij wordt 22 mrt 1 jaar oud en is echt nog een kitten om te zien. Ik hoorde trouwens van mijn DA dat HB's geen terroristjes zijn, maar dat dat echt het karakter is van de kat In elk geval is mijn HB ook een terroristje
Layla heeft nog steeds dat kittenkopje, die uitstraling. Maar Layla is heel mooi compact gebouwd, niet slungelig. Is nooit echt een puber geweest zoals veel katten dat kunnen zijn. En ze heeft een mooie vacht, dat werkt ook mee Daardoor lijkt ze al heel volwassen.
griebels
Geplaatst: 08-03-12 20:59
Lexi heeft ook een kittenkopje, maar ook het lijfje nog van een kitten, lekker klein en compact. Nu zat ik net op de site te kijken naar haar moeder, maar die heeft dat ook. Kijk maar: Dat koppie is precies dat van Lexi, maar dat van Lexi is wat jonger Ik heb natuurlijk ook alleen vergelijkingsmateriaal met HTK katten dus ik weet niet wanneer een HB een normale grootte heeft bereikt...