Chay_Flame schreef:Kyara27 schreef:Mooie kater! Ik begrijp wel dat je een nestje af en toe erg leuk vind. Ik heb ooit een keer van onze poes een oeps!nestje gehad. En vond het een mooie ervaring. Onze poes was veel te jong drachtig gemaakt door een kat uit de straat. Maar ik snap niet waarom je bewust een kruising nest laat gebeuren als MP echt bomvol staat met dit soort nesten. Juist als voormalig fokker/cattery zou je hier toch bewust van moeten zijn? Of waren het toen ook pretnestjes?
Ik snap je reactiehet waren toen echt foknestjes dat wel! Maar het is verder ook niet zo dat we er mee door gaan fokken, dan hou je straks geen Maine Coon meer over! We zijn ook geen mensen die ze op MP neerzetten, we zoeken gewoon rustig naar een goed huisje. We zijn er ons wel degelijk van bewust dat je er niet mee door moet fokken en fokken want ja dan gaan de rassen kapot. Op MP kom ik vaak ook mensen tegen die weet ik hoeveel van dat soort nesten hebben en er dan mee door gaan enzo, dat doen we sowieso niet!
Ik ben blij dat je zo reageert op haar bericht.
Al vind ik het zonde van de rassen, ben ik wel benieuwd naar de kittens.
Ik hoop dat je hele leuke baasjes voor ze vind en het bij 1 nestje houdt.
het waren toen echt foknestjes dat wel! Maar het is verder ook niet zo dat we er mee door gaan fokken, dan hou je straks geen Maine Coon meer over! We zijn ook geen mensen die ze op MP neerzetten, we zoeken gewoon rustig naar een goed huisje. We zijn er ons wel degelijk van bewust dat je er niet mee door moet fokken en fokken want ja dan gaan de rassen kapot. Op MP kom ik vaak ook mensen tegen die weet ik hoeveel van dat soort nesten hebben en er dan mee door gaan enzo, dat doen we sowieso niet!
En trouwens mooie Birmaan en Maine Coon heb je!