Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woest schreef:speciaal huisdier; kan je ze wel opnemen en troetelen.? doet het geen pijn? veel plezier met je diertje
Aurelle_ schreef:Bedankt voor het antwoord, interessant om te lezen! Wat voor kattenvoer geef je dan? Nat of droog en vis of vlees? Wij hebben wel vaker egeltjes in de tuin, soms zitten ze bij het konijnenhok net zoals de vogeltjes en muisjes die daar allemaal voer pikken. Altijd wel gezellig die diertjes in de buurt.
IMJ schreef:Ja, dees is lief!! Vind Nero een beetje eng..
Leven ze ook wel in kudde verband? Ik bedoel meer, zou ze een vriendinnetje leuk vinden?
Ja, nu nog een leuke naam!
Nemurin schreef:Jaaa dat fronsen is echt te schattig! Wat leuk dat ze niet schuw is, want dat hoor je ook vaak toch?
Nemurin schreef:Ik heb ook wel eens een wilde egel opgetild, die was midden op de weg helemaal in elkaar gedoken en mensen stonden er om heen omdat ze niet wilden dat er iemand overheen fietste.
Ik ben dan weer zo gek om het beestje vast te pakken en naar de berm te dragen.
In mijn handen rolde hij al weer een beetje uit... dus op zich valt het inderdaad wel mee, hoe erg ze mensenhanden vinden. Zelfs die wilde!
Marsu schreef:Hartstikke schattig, maar ik vind het geen huisdieren. Egels horen lekker tussen de bladeren te scharrelen naar insecten enzo. Ik snap best dat dit een tamme soort is, maar het is niet voor niks dat ze bij stichting Aap ook opgevangen worden, omdat het vaak toch niet goed blijkt te gaan. Het zijn gewoon geen dieren voor in huis.
Ariebombarie schreef:jij hebt toch ook de vreemdste huisdieren he Fief![]()
hoe is het trouwens met.... *naam kwijt* je kauw?
tessyke schreef:Prachtige Salt & Pepper heb je daar
Dat fronsen is leuk hé, doen ze hier ook altijd