mijn kinders tuigloos te paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:49

Colorado schreef:
Als ik dit zo zie mis ik mijn ventjes weer, maar helaas, de dierenartskosten zijn me echt teveel helaas

Hoezo dat joh? Wat voor ratjes heb jij dat je veel dierenartskosten moet maken? Ik vind eerder de korte levensduur zo erg. Heb alle 12 die ik tot nu toe over de jaren in tweetallen heb gehad niet langer dan 2 jaar gehad. Sorry, beetje offtopic misschien, maar was erg benieuwd.

Ontopic, heb al een leuk paard op het oog voor ze! Nu noig even kijken of er een klik is :+

ThinkAgain

Re: mijn kinders tuigloos te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 19:19

de kosten kunnen best hoog oplopen met de ziektes die ze kunnen krijgen, tumoren, gevoelige luchtwegen, middenoorontsteking en ze kunnen al doodbloeden van een afgebroken nageltje.. dus als je net die pech hebt en vaak met ze naar de dierenarts moet, ben je duur uit natuurlijk.

De dames hebben nu ook plateaus gekregen, ga die zo eens ophangen zodat ze (hopelijk) niet meer verzinnen om zich gewoon maar naar beneden te gooien.. :')

en sylva, ik hoop dat het lukt met jouw kids en hun nieuwe paard haha +:)+ die van mij hadden een nestje gemaakt van een deel van de staartharen van hun paard :+ en ze hebben trouwens ook een nijlpaard. Een knalroze met een hartje op z'n buik. :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:24

... Ze hebben GEEN tuig, cap, sporen, slof, zweep en groentesoep?!
HOE DURF JE!

:') :') :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:15

nee geen groentesoep, wel wat brinta laatst :+