Borisje schreef:Wat een heeerlijk beest zegEn wat ziet hij er goed uit!
Geen kale plekken ofzo, echt geweldig om te zien! En hoe hij aan komt lopen ook
Hij is nu 2,5 en tot nu toe nog niet 1 keer gaan plukken *dat klop ik snel af*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb net de filmpjes met m'n ouders zitten kijken. Ze vonden mijn valkje wel geinig, maar die kan dít niet. Ook extra indrukwekkend, zo'n grote vogel die met grote stappen met giga kuif aan komt stappen 

Crazyhorse77 schreef:WOW wat is Diesel een TOPPER!!!
Ik ben zelf sinds 2 weekjes in het bezit van een witkuifbaby genaamd Baron![]()
Die van mij is ondanks dat hij nog echt een baby is ook al vaak aan het swingen....whahahah dat is zooo grappig!!
Heb jij hem ook vanaf kuiken af aan gehad??
Succes hoor met hem!

Jap we hebben hem al vanaf kuiken af aan! veel in de hand en ze zijn dan zooo lief..Steefjevos schreef:Ooh, ik vind hem echt zó prachtig en grappigHeb net de filmpjes met m'n ouders zitten kijken. Ze vonden mijn valkje wel geinig, maar die kan dít niet. Ook extra indrukwekkend, zo'n grote vogel die met grote stappen met giga kuif aan komt stappen
Kun je 'm ook aaien en op de arm meenemen? Hij ziet er echt top uit!
hij wil al je korstjes weg halen haha.. Het is echt een knuffel kont eerste klas.. hij gaat zelfs mee naar de markt en de winkels enzo, ja je krijgt veeeel reacties over hem..Lizzyy schreef:Aaah, wat een leuke vogel!
Ik wil er ook een!!
kost gauw al €2000,- en dan moet hij of zij nog getest worden op erfelijke ziektes en geslacht ect..
)
Kentaro schreef:Wanneer zitten jullie in centerparcs???
Dan zorg ik dat wij er ook zitten en dan kan hij mooi met ons mee naar huis..........................![]()
![]()
Wat een waanzinnig leuk beest!!
En wat gaaf dat jullie hem al van zo kleins af aan hebben!
Hij gaat ook mee op wintersport enzo
maar dan gaat hij mee in een omgebouwde grote honden bench