Hebbenhebbenhebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ilsemarie schreef:Aah heerlijke puppekinders!
Had je eerst wel een koper voor Finn? Hopelijk vind je nog leuke mensen, en anders gaat hij bij jou ook niets tekortkomen natuurlijk
Geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze groot! onze meid is alweer ruim 11 weken en 10 kg... echt ongelofelijk...
Gisteren hebben de mijne hun 9 weken inenting gehad en heb ik ze bij de DA ook weer even op de weegschaal gehad: Robin woog 6,5 kg en Finn precies 7,0 kg.
Het is absoluut niet dat hij weg moet, integendeel zelfs, maar ik gun hem natuurlijk van harte een goed huis waar hij het middelpunt van aandacht is, want dat verdient dit heerlijke mannetje
op
Fred_Kroket schreef:Jaaa!! Ik wist wel dat het Robin was! Wat een ontzettend leuke uitstraling heeft ze! Aaargh.. het is gewoon echt niet verantwoord om een hondje te nemen... Ik studeer, mijn vriend werkt 36 uur, ze zou bij mijn ouders kunnen blijven als we beiden geen tijd hebben daar kan ze heerlijk naar buiten en mijn ouders hebben echt de ruimte en als ik klaar ben met mijn studie heb ik eigenlijk niet echt veel meer tijd omdat ik dan aan het werk wil en kindjes...
Nee... echt het is gewoon niet eerlijk ze heeft echt recht op een beter plekje! Mijn terriër is echt tevreden en kan makkelijk mee in de bus, trein en de oma van mijn vriend past graag op haar maar een Labrador is echt teveel van het goeie...
Ze is echt zo leuk, TS je vind vast een super tehuis voor haar, ik weet niet wat het is maar ik vind haar zo leuk (zo had ik dat ook een keer met een hele leuke vosmerrie uit Engeland... Ik had haar ook gezien, ze was niet eens echt knap, eigenlijk best lelijk ze kon bijna niets behalve rechtdoor en hard... Maar ze had gewoon iets en ontzettend lieve en leuk uitstraling en dat heeft Robin ook!
Nou houd ik op met dit gezwets en geniet gewoon nog eens van de foto's!!

bij welke labrador kennel heb jij stage gelopen? / gewerkt?
DeLabrador schreef:Iedereen weer bedankt voor de geweldige reacties![]()
@Fred_Kroket: Robin is inderdaad een super leuk pupje, maar zij blijft sowieso echt bij mij hoor![]()
@anoli: Reden om uit huis te gaan...bij welke labrador kennel heb jij stage gelopen? / gewerkt?
DeLabrador schreef:Iedereen weer bedankt voor de geweldige reacties![]()
@Fred_Kroket: Robin is inderdaad een super leuk pupje, maar zij blijft sowieso echt bij mij hoor![]()
@anoli: Reden om uit huis te gaan...bij welke labrador kennel heb jij stage gelopen? / gewerkt?
)passen niet alle honden tegelijk meer in, dus er moest er nog 1tje bij
Nee.... wij zijn echt niet verwend, baasje wil gewoon dat onze spullen goed aansluiten bij de rest van het interieur