Labrador en Golden Retriver puppies blijf ik toch altijd de leukste vinden!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ooit, als ik later groot ben....

(en mischien neem ik het populairste wel mee en dan via post
)

Elin_ schreef:Alweer bedankt!
Deze week maar weer foto's maken?
Aanvraagjes?![]()
Zet je naam maar bij hondje en er komen meer foto's van(en mischien neem ik het populairste wel mee en dan via post
)

LecyTinker schreef:Elin_ schreef:Alweer bedankt!
Deze week maar weer foto's maken?
Aanvraagjes?![]()
Zet je naam maar bij hondje en er komen meer foto's van(en mischien neem ik het populairste wel mee en dan via post
)
Teckel met het witte halsbandje aub !!!!!
wil je dat ik mn adres alvast hebben??? Moet ik al geld storten op voorhand of naderhand?
git schreef:Zie jij die mensen van die teckel regelmatig? Zou jij eens uit kunnen vogelen waar ze die gehaald hebben, lijkt erg op een pup van ons
_Apple_ schreef:Er is tot nu toe maar 1 pup geboren, dood helaas. We kunnen nog wel een hartslag van de 2e pup horen. Maar voor die andere is er geen hoop meer.......
mandy_8 schreef:Mooie foto's Eel!
Ik wil ook die Teckel!![]()

onley schreef:wat een leuke foto's en die teckel is echt leuk
maar vind jullie hond veeel leuker
01San schreef:Mooie foto's zeg!!
Echt TE schattig al die pups
xBontfire schreef:Bullen zijn leuk he?
Je hebt een leuke pup!

LecyTinker schreef:TS, als ik nou zeg dat ik eigenlijk jouw hond leuker vind, zou dat genoeg motivatie geven om die Teckel richting mij te sturen?![]()

LecyTinker schreef:Dat houd in dat we volgende week dubbel zoveel foto's te zien krijgen van lekker ding snoezie teckel?
_Apple_ schreef:Op hondenshows zie je ook vaak van die mensen die allemaal pups fotograferen en dan zie je die foto's later in een hondenblad tegen!
Dit is wel overigens betaald.
_Apple_ schreef:Op hondenshows zie je ook vaak van die mensen die allemaal pups fotograferen en dan zie je die foto's later in een hondenblad tegen!
Dit is wel overigens betaald.