Dior laat haar neus ook weer zien 5 Maanden puppy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Re: Dior laat haar neus ook weer zien 5 Maanden puppy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:05

@ Nagano. vanaf 45 is toch al koningspoedel.. ? Dior is maar 37 cm ongeveer die word niet heel veel groter meer.. ;) Dikke oren vind ik altijd super mooi.. :D mijn moeder heeft de oren wel eens echt kaal gemaakt ziet er niet uit en is echt zonde.. :(

@ lauren dankjewel.. !! :D

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 03:45

XxLiEsJuHhxX schreef:
@ Nagano. vanaf 45 is toch al koningspoedel.. ? Dior is maar 37 cm ongeveer die word niet heel veel groter meer.. ;) Dikke oren vind ik altijd super mooi.. :D mijn moeder heeft de oren wel eens echt kaal gemaakt ziet er niet uit en is echt zonde.. :(

@ lauren dankjewel.. !! :D

Formaat:

Grote poedels:

45 tot 60 centimeter schouderhoogte Met een tolerantie naar boven van 2 centimeter. De grote poedel is een grotere uitgave van de middenslag poedel, waarbij dezelfde karakteristieke eigenschappen behouden blijven.

Middenslag poedels:

35 tot 45 cm. Schouderhoogte.

Dwergpoedels:

28 tot 35 centimeter schouderhoogte. De dwergpoedel is een kleinere uitgave van de middenslagpoedel waarbij dezelfde karakteristieke eigenschappen behouden blijven. En zonder enige vorm van dwerggroei.

en foei zeker niet de oren kaaaaaaaal :D :D

Toypoedels:

24 tot 28 centimeter schouderhoogte, met een tolerantie van 1 centimeter naar beneden. De Toypoedel behoudt in zijn uiterlijk zoveel mogelijk dezelfde proporties als een middenslagpoedel.

.

XxLiEsJuHhxX

Re: Dior laat haar neus ook weer zien 5 Maanden puppy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 09:05

Hihi Nagano die afmetingen had ik ook gevonden daarom vroeg ik het omdat jij vertelde dat die van jou 45-48 cm was.. :P ik ga dior van het weekend ook nog weer eens meten.. :P ben benieuwd hoe ze gegroeit is.. :D en inderdaad foei.. oren kaal is echt lelijk maar gelukkig dat de oren heel snel weer goed waren.. :D maar dat zal ik nooooooooit met dior doen.. :P ik wil wel als ze goed zou blijken te zijn in behendigheid haar in show model laten knippen en mee laten doen.. :P