Nieuwjaarsduik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:11

Ze moest er van mij verplicht bij gaan liggen voor de foto ~~}> als straf voor haar daden :+

Hou je ons trouwens op de hoogte van de clubmatch in overdinkel? Vind het wel leuk om daar heen te gaan en wellicht is er nog iemand bij ons van de club die wel interesse heeft om met 2 honden mee te doen.

Wilawander

Re: Nieuwjaarsduik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:23

Ja doe ik. Hoop alleen dat het niet de 10/11 maart gaat worden aangezien ik daar een seminar heb het hele weekend. Ga met Aylah en Max trainen bij een politiehonden trainer.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:27

op de VDH kalender staat ie al wel op 11 maart := of zegt dat niet zo veel??

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:28

Oh echt? Kon nog niks vinden. Vorige week stond er nog niks. He wat balen. Eens even kijken of we daar wat regelen kunnen.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:31

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:36

Ja zag het net. Ben geen lid meer van de VDH dus dat mis ik altijd.

Er is met pasen een clubmatsch in Gronau, direct over de grens. Ga even kijken of ik het goed heb.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:44

29-04.12 is er een grote clubmatch in Ahaus. Ook niet ver weg. De andere kan ik nog niet vinden maar was er wel elk jaar

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:48

ok en waar vind je zulke dingen terug? Wel handig om in de gaten te houden, aangezien Duitsland soms dichterbij is dan de evenementen hier in Nederland :Y)
moet nog ff kijken hoor, want we zitten sowieso vaak dat we geen voorbrenger hebben (en zelf ben ik er nou niet bepaald handig in) :+

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:00

Heerlijk die waterlol; heen en weer en heen en weer; echt geweldig _O-
Ze hebben mooi geluk met dat zachte weer nu; vorig jaar zag de nieuwjaarsduik er heel anders uit!

Edit: Wilawander die modderbeesten van jou zien er ook geweldig uit _/-\o_

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:17

amy_leftover schreef:
ok en waar vind je zulke dingen terug? Wel handig om in de gaten te houden, aangezien Duitsland soms dichterbij is dan de evenementen hier in Nederland :Y)
moet nog ff kijken hoor, want we zitten sowieso vaak dat we geen voorbrenger hebben (en zelf ben ik er nou niet bepaald handig in) :+

http://www.schaeferhund.de/site/index.php?id=231

En dan zuchtschau, LG 06 invoeren. Want dat blijft in de link niet staan. In overleg is er van deze kant misschien wel een voorbrenger maar dan is het handig als je een paar keer komt meetrainen want dat is wel zo fijn voor zowel hond als voorbenger. Ik heb iemand die Aylah voorbrengt. Roy doet die van Anke. Ik kan het helaas niet dat houdt ik met de rheuma niet vol. Na twee rondjes kan je me opvegen.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 19:06

wellicht lukt het wel als ik het zelf doe hoor en Peter haar aandacht vraagt. Alleen dan mag ik nog wel even wat meer oefenen met het in stand zetten := maar waar trainen jullie ook al weer dan? en ringtraining ligt bij jullie nu ook stil toch?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:10

We beginnen Vrijdag weer als het weer meezit want het zo behoorlijk gaan stormen. We zijn met een klein groepje dus dan is dat snel afgesproken of afgezegt. Naast Aylah en Amy traint er nog een reu mee, en misschien Andy nog en we trainen dan de ene keer in Brechte (voor Wettringen) en andere keer in Ochtrup. In ochtrup doe dan nog 2 hondjes mee, we concentreren ons nu vooral op neerzetten en het aanleren van het draven. Ik kan je dan ook helpen als je dat zou willen.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 19:50

Dat zijn wel de punten waar wij ook aan moeten werken, dus dat zou op zich geen verkeerd idee zijn.
A.s. vrijdag wordt voor ons waarschijnlijk niks (moet misschien werken, maar is nog niet zeker) maar wellicht de volgende keer dan!
Voor jullie vast ook wel leuk om Bentley weer eens in real life te aanschouwen ;)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:59

Ja dat vinden wij wel leuk hoor. hahaha. Normaal trainen we elke vrijdag avond. je mag me ook bellen voor de tijd. Weet niet of je me nummer nog hebt en anders stuur ik die even via PB

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 00:40

stuur maar ff als je wilt :) wellicht staat ie nog wel ergens in een mail, maar kan het zo snel niet vinden
nu vrijdag moet ik idd werken, dus dat wordt 'm niet :\

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:33

Gaaf Chantal! Dat muziekje er ook bij hahaha

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 13:06

annemiek :wave: hoe is het met Zoef dan? net zo gek als bentley!?

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 16:13

*\o/* toch wel trots op die kleine boef.
Het is een echte speurneus := gisteren wezen speuren en dat doet ze echt super. Ze ging zo snel, dat ik haar af moest remmen. (ik ging er bijna gestrekt achteraan) :') Dit nog even goed bevestigen en dan kunnen we met het 1e bochtje gaan beginnen *\o/*

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:31

Wat goed. Ze olijken allemaal goed te speuren en graag te willen. Pas op dat je haar niet te snel laat gaan. Is mijn grootste fout geweest bij mijn eerste hond. Keurmeesters zien dat niet zo graag hahaha.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 18:18

nee dat zeiden ze gisteren al. vooral als er straks een hoek in komt zouden we het risico lopen dat ze er langs schiet door haar snelheid :+