Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
A_man schreef:ik zou graag willen dat je uit mijn topic verwijdert.
ik heb genoeg kennis om te weten wat goed en slecht voor ze zijn.
dat ze een jasje aan hebben met 7graden moet je ook nagaan wat de gevoelstemp. is??
hoe hard waaid het op het strand..
en we hebben thuis nog een cairn terrier deze heeft NOOIT een jas aan.
deze wegen 2kilo dus hou alstjeblieft op met heilig boontje te spelen, word zo boos mensen die direckt hun mening en antwoord klaar hebben,
als ze geen jas aan hebben: mevrouw hebben ze het niet koud
als ze wel jas aanhebben: ah bah !!
kom op hee laat iedereen in hun waarde en ik zie hier geen ongelukkige honden dus is dit toch nutteloos??
Voor de rest:
het is niet dat mijn honden als ze buiten komen jasjes aankrijgen
dit is alleen als het : Regent, HEEL hard waaid of extreem koud is !
oke het is misschien nog niet "koud" maar het gevoelstemp. door de wind is echt wel lager.. ik ben juist niet van oh een briesje jasje aan.
als het in de stad waaid (zoals gister ) waaid het op het strand 10x erger ( kijk maar naar noa der oren op de 1na laatste foto )
ik heb liever dat ze hun vermaken met jasje aan dan dat ze graag snel naar huis willen zonder jasje aan ( wat ik paar keer ervoor heb meegemaakt! )
Geen boodschap aan zulke hebben..

A_man schreef:jesterlover
Is zo genieten als je ze ziet rennen!
ik had laatste in mn winkel ( hondenwinkel ) een vrouw met een stafford die kocht ook een jasje want die gaat altijd mee naar der paard en dan zit die stil en te rillen..
maar ik word er zo moe van, het lijkt wel oh het is klein dus kunnen we er wel een oordeel over vellen,
op straat:
ah gatver ratten
of
loopt er wel iets aan je lijntje
of
mevrouw hij heeft pijn loopt op 3pootjes
of
hebben ze het niet koud??
ect.ect.ect.
Laatst kwam ik een oudere dame tegen en zomaar uit het niets:
Gatver daar heb je weer 2 van die lelijke mormels.. dus ik dank u wel mevrouw voor uw mening gelukkig ben ik goed op gevoed dus zal maar niet zeggen wat ik van u vind
dan heb ik zoiets, waarom wordt er altijd over kleine honden wat gezegt en als je met een deense dog loop hoor je niet: oh wat een reus of net een paard ect.

A_man schreef:jesterlover
Is zo genieten als je ze ziet rennen!
ik had laatste in mn winkel ( hondenwinkel ) een vrouw met een stafford die kocht ook een jasje want die gaat altijd mee naar der paard en dan zit die stil en te rillen..
maar ik word er zo moe van, het lijkt wel oh het is klein dus kunnen we er wel een oordeel over vellen,
op straat:
ah gatver ratten
of
loopt er wel iets aan je lijntje
of
mevrouw hij heeft pijn loopt op 3pootjes
of
hebben ze het niet koud??
ect.ect.ect.
Laatst kwam ik een oudere dame tegen en zomaar uit het niets:
Gatver daar heb je weer 2 van die lelijke mormels.. dus ik dank u wel mevrouw voor uw mening gelukkig ben ik goed op gevoed dus zal maar niet zeggen wat ik van u vind
dan heb ik zoiets, waarom wordt er altijd over kleine honden wat gezegt en als je met een deense dog loop hoor je niet: oh wat een reus of net een paard ect.

A_man schreef:heb ik ook hoor, intreseert me niets maar denk wel eens waarom moet iedereen hun mening direckt klaar hebben?
ik heb een fjord.. word ook in een hokje geplaats terwijl ik er nu L1 mee rij is het opeens op stal een luxe super fjord? wat is er verandert.. helemaal niets?

ElineB schreef:Jasia schreef:En waar is eht op het moment nog + 10 graden? Want dan ga ik gelijk verhuizen
Hier is het namelijk rond de 0
Ik dacht het net![]()
Hier is het al flink koud.

eenitraM schreef:ElineB schreef:
Ik dacht het net![]()
Hier is het al flink koud.
Nee, Nederland is idd niet groter en komt niet verder dan je woonplaats
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Sorry dames.

Chi van mijn moeder heeft ook een jas aan hoor op puppytraining, beestje zit te trillen zonder.