Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zorry schreef:Ach jeetje wat sneu.
Weet helaas hoe je je nu voelt, alleen moesten wij met 4 weken
zelf de keuze maken om een pup in te laten slapen.
Heel veel sterkte.
DeLabrador schreef:Zorry schreef:Ach jeetje wat sneu.
Weet helaas hoe je je nu voelt, alleen moesten wij met 4 weken
zelf de keuze maken om een pup in te laten slapen.
Heel veel sterkte.
Dit soort dingen zijn en blijven vervelend, het enige ''voordeel'' is in Noa's geval dat ze niet ziek is geweest en zeer snel (en pijnloos) is overleden. Mag ik vragen wat bij jullie de reden was dat de pup ingeslapen moest worden? Mag ook via pb hoor als je dat fijner vindt!
Er was 1 zwart teefje besproken, echter mijn werkwijze is dat ik de pups bij de mensen uitkies (ik bepaal dus welke pup naar wie gaat op basis van karakter en wensen van de gezinnen). Noa stond wel op de nominatie om naar dat gezin te gaan, evenals Ayla (teefje met groene bandje). Kensi viel voor hen sowieso af vanwege haar felle karaktertje. Aangezien Noa er niet meer is, blijft voor het desbetreffende gezin alleen Ayla over, en is Kensi dus nog beschikbaar.
Arabiansp schreef:Jee toch, hoe is het mogelijk? Misschien een idee om voor je eigen gemoedsrust de hartjes van de andere puppen even te laten beluisteren door je dierenarts?
Sterkte!
Wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte..
DeLabrador schreef:Arabiansp schreef:Jee toch, hoe is het mogelijk? Misschien een idee om voor je eigen gemoedsrust de hartjes van de andere puppen even te laten beluisteren door je dierenarts?
Sterkte!
Bedankt voor je reactie. Diezelfde middag heb ik voor alle zekerheid en inderdaad mijn eigen gemoedsrust de pups nog laten nakijken dor de da. Alles was in orde. Met de overige 6 gaat het nog steeds super, groeien goed, eten graag hun KVV, doen hun schoonheids slaapje en zetten flink de boel op stelten. Kleine terroristjes