Waar haal je die meelwormen enz dan vandaan? Dierenwinkel ofzo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

krekels koop je gewoon, per bakje 
heb al aardig wat suggesties gehad dus ik ga er even over nadenken.Nrkee schreef:Leuk beest haha, heb je die gewoon in een terrarium zitten of wat moet ik me bij zijn verblijf voorstellen?
Zal morgen wel even een foto ervan maken.
mandy_8 schreef:haha leeuk! Ik kwam er een zo tegen op vakantie in Frankrijk ;P
heb ze daar ook regelmatig gezien op vakantie.
wat ontzettend lief!

ze zijn meer verwant aan de kakkerlakken. Ze kunnen dan ook niet springen zoals een sprinkhaan
ze lopen gewoon, ze kunnen niet kruipen oid want ze zijn meer opgericht. En natuurlijk eten ze diertjes, terwijl sprinkhanen planten eten. Vliegen kunnen ze wel (niet allemaal trouwens en vrouwtjes vliegen vaak niet), maar dat is pas op latere leeftijd als ze vleugels hebben
) ik las net dat ze één oor hebben (één ja
), soms alleen de mannetjes en niet alle soorten, en als nimfje zijn ze doof maar na elke vervelling wordt het gehoor iets beter. Ze horen alleen hoge tonen en hun 'oor' zit op de buik
dat ze hoge tonen hebben is zodat ze vleermuizen kunnen horen, als ze dan uiteindelijk kunnen vliegen als ze volwassen zijn laten ze zich vallen als ze een vleermuis horen zodat ze niet worden opgegeten.
)
ten eerste moet hij dan van het bureau af en ten tweede gaat hij wss eerder op een van mijn planten zitten. Ze wachten op hun prooi, dus het is niet zo dat ze eindeloos rondjes gaan lopen
- wachtende op je eten dan denk ik dat dat best mee valt hoor
Fiffill schreef:Haha Berdien (& Marlies), ze zeggen toch dat eigenaren op hun dieren lijken, nou mag hopen dat dat niet te letterlijk isdominiquesr schreef:gadverdamme, wat moet je nou weer met zo'n beest ?
Misschien eerst even het topic doorlezen voor je een nutteloze reactie plaatst

(ook andere insecten, reptielen etc) wat voorbeeldjes: