Er zijn ook genoeg paarden die hoogbejaard worden terwijl ze hun hele leven alleen hebben gestaan, rechtvaardigt dat het alleen staan voor 30 jaar? In mijn ogen is dat dierenmishandeling
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sorry, maar ik vind alles over 1 kam scheren OERDOM 

En als je ziet dat ie idd ongelukkig is, kan je er altijd nog voor kiezen om er 1 bij te kopen

xJolien schreef:Jeetje zeg TS, ik snap dat je liever geen commentaar krijgt op je schattige dotje, maar niet alleen mijn vorige reactie, maar ook alle andere reacties hier in het topic zeggen toch genoeg? Een konijn hoort niet alleen te zitten, dat is in mijn ogen gewoon pure dierenmishandeling. Neem dan geen konijn, klaar.
xXutopiaXx, wil je je alsjeblieft eerst even inlezen in konijnen voordat je zulke domme reacties plaatst?

Veel plezier nog met 'm
Laraax schreef:xJolien schreef:Jeetje zeg TS, ik snap dat je liever geen commentaar krijgt op je schattige dotje, maar niet alleen mijn vorige reactie, maar ook alle andere reacties hier in het topic zeggen toch genoeg? Een konijn hoort niet alleen te zitten, dat is in mijn ogen gewoon pure dierenmishandeling. Neem dan geen konijn, klaar.
xXutopiaXx, wil je je alsjeblieft eerst even inlezen in konijnen voordat je zulke domme reacties plaatst?
Je hebt je punt duidelijk gemaakt![]()
Maar eigenlijk overal op websites lees ik; konijnen kunnen prima alleen, ze vinden het leuker met een soortgenootje, maar kunnen prima alleen.
En als konijnen een soortgenootje nodig hebben, honden dan? Honden leven in het wild ook in een roedel, moet iedere hondeneigenaar dan ook minimaal 2 honden omdat het anders dierenmishandeling is? En iedereen minimaal 2 vissen, want anders is dat dierenmishandeling, en minimaal 2 cavia's, minimaal 2 ratten, minimaal 2 muizen? Ik zie in je profiel dat je jouw paard met zweep rijd, nou dat vind ik zielig voor het paard en volkomen onnodig, maar daar hoor je mij ook niet over. Want zolang het dier gezond is, vind ik het niet mijn verantwoordelijkheid er iets van te zeggen.
Ik vind het persoonlijk nogal radicaal meteen met termen als pure dierenmishandeling te komen. Het dier mag vrij rondlopen, heeft voldoende speeltjes(die telkens verwisseld worden zodat het niet te saai word) onbeperkt hooi, voldoende korrels en een verzameling wilgentakjes.
Zoals ik eerder zij, heb ik echt het beste met hem voort, en als hij zich ook maar een beetje anders gedraagd zal ik er zeker niet om twijfelen een maatje voor hem te halen.
Verder heb ik geen zin hier verder nog op in te gaan, want het is duidelijk hoe er over gedacht word, dus als je er nog opmerkingen over hebt kan dat via pb
@WinSel, voor zover ik via meerdere websites heb vernomen mag een konijn vanaf 6 tot 8 weken bij zijn moeder weg, 7 weekjes is dus prima.
) en deed het ook wel aardig hoor..tot mijn nieuwe buurvrouw mij toch wel even duidelijk maakte dat een konijn alleen gewoon geen idd puur egoisme was..DUs ben ik naar een opvang gegaan en hebben we een leuk konijn uitgezocht, gekoppeld en echt waar.....ik voel me een enorm ei dat ik dat niet eerder heb gedaan. Ze zijn zo blij samen, liggen dicht op elkaar, likken en zijn zo weg van elkaar...dat kan ik of een paar speeltjes echt niet vervangen..Ik denk dat bij jou vooral het probleem is dat er meer zorg bijkomt en je vader wil liver niet dat het gebeurt...maar echt waar...tegenover je schattige konijntje is het gewoon niet eerlijk.. Laraax schreef:Oja en qua hok hebben we 1,5 meter lang en 0,5 diep ongeveer, maar hij mag dus loslopen in huis(alle snoeren netjes opgeborgen) dit mag hij binnenkort als hij wat meer nog gewend is
En ik denk dat het bij jou ook precies zo zit. En je probeert het beste voor je beesje te hebben, jammer dat bokt dan weer gelijk zo moet reageren.