Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ziet er zo grappig uit dan, headbangend al op de stok heen en weer lopen... klapperen met de vleugels.. en zo hard mogelijk zingen
ik zie je kaketoe al helemaal zitten
Geweldig! Hij ziet er ook erg goed uit!
Ik ben blij te zien dat onze witkuif niet de enige debiel is
Geweldige foto's, en zooooooooooo herkenbaar
Alleen ben ik wel jaloers op het verenpak op z'n borst
Zazu vindt het kennelijk niet echt noodzakelijk om die te poetsen en dat is dan ook altijd een zooitje ongeregeld... En waarom? Geeeen idee. Hij is actief, krijgt alles wat ie hebben wil, plaagt geregeld de hond en de katten en valt ook bij ons op schoot in slaap
Ach ja, hij is gelukkig
Maggie_Eddy schreef:Ik ben blij te zien dat onze witkuif niet de enige debiel is
Zazu vindt het kennelijk niet echt noodzakelijk om die te poetsen en dat is dan ook altijd een zooitje ongeregeld... En waarom? Geeeen idee. Hij is actief, krijgt alles wat ie hebben wil, plaagt geregeld de hond en de katten en valt ook bij ons op schoot in slaap
Ach ja, hij is gelukkig
dat doet hij alleen bij ons op schoot dan gaat hij uitgebreid lopen poetsen maar dan helpt m'n moeder hem mee
Nicole schreef:Maggie_Eddy schreef:Ik ben blij te zien dat onze witkuif niet de enige debiel is
Ach ja, hij is gelukkig
Thank god dat Diesel niet zijn veren plukt![]()
Maar diesel poetst niet uit zich zelf hoordat doet hij alleen bij ons op schoot dan gaat hij uitgebreid lopen poetsen maar dan helpt m'n moeder hem mee
En ehm, hoe helpt je moeder 'm mee dan?
Bij ons op schoot poetst Zazu trouwens ook wel bijna altijd ja
Heb Zazu van de week onder de douche ook maar eens een handje geholpen met zijn borstveren, moet zeggen, was een hele verbetering!
Niet foto geniek dus haha! Maggie_Eddy schreef:Heb Zazu van de week onder de douche ook maar eens een handje geholpen met zijn borstveren, moet zeggen, was een hele verbetering!
![]()
Ik heb ook een poging gedaan om hem met kuif en al op de foto te zetten, maar zodra ik om de hoek kom met m'n camera, gooit ie alles gelijk weer plat..Niet foto geniek dus haha!