Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Poeltje schreef:Wat een schatjes. Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt, vonden ineens op de hooizolder een nestje met kittens. Moeders is er een week bijgebleven en daarna was ze verdwenen. Poesjes zijn groter geworden en kregen helaas ook een nest. Opnieuw kwam er een zwerfpoes die ook op de hooizolder een nestje had neergelegd. Er zijn er twee gesneufeld helaas, maar we hebben nu een stal vol met kittens. Vier zijn helaas wild, al gaat het steeds iets beter.
buiten in dit geval dus. Maar ik zou ook de locale dierenambulance en amevidi als ik het goed zeg even bellen dat je een inmiddels moeder poes hebt gevonden
asiel alleen informeren is niet voldoende liesen schreef:jiperdepip schreef:Ben ik nu de enige die zich druk maakt om de eventuele eigenaar van de moederpoes en dus eigelijk ook de kittens....?
ik zou er niet aan moeten denken dat ik mijn kat kwijt zou zijn
overigens zou ik de kittens ook nog een aantal weekjes bij de moeder laten .
Ik ga de foto's mailen naar het asiel. Die kunnen kijken of er een soortgelijke kat vermist is opgegeven.
De moeder komt overigens hier niks te kort
mirka1994 schreef:Kun je niet mamma en het kroost naar de da. Die kunnen kijken of ze is gechipt..
En Amivedi niet vergeten idd. Die werken heel nauw samen met de dierenasiels in Nederland.
Ze noteren alles via de telefoon en als ze een computer hebben kun je evt zeggen dat je de foto kan sturen. Onze vestiging heeft geen computer
dus alles gebeurd met pen en papier. Mensen bellen dan als ze een kat gevonden hebben, vaak zeggen ze dan dat ze nog wel even kunnen wachten en kijken waar de kat heen gaat als die nog niet eerder gesignaleerd is. en kijken dus of een kat met dezelfde beschrijving als vermist is opgegeven. Misschien dat elke dierenambulance anders omgaat met zoiets als dit, dat kan heel goed
maar bel gewoon en dan merk je het wel
liesen schreef:mirka1994 schreef:Kun je niet mamma en het kroost naar de da. Die kunnen kijken of ze is gechipt..
En Amivedi niet vergeten idd. Die werken heel nauw samen met de dierenasiels in Nederland.
Ik zal het wel willen, maar heb geen idee wat dat allemaal kost... Ik denk dat de kittens en moeders eventueel geent moeten worden?