Vooral het I'm sexy and I know it, als zijn kopje buiten hangt Geniaal!!!
AGarcia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 17:22
Tesssaaa schreef:
Zie je ninja kat
Haha heb foto gevonden waar mijn zusje hem te boos heeft gemaakt:
Loiz
Geplaatst: 07-10-11 17:23
Haha geniaal, katten zijn nou eenmaal heel soepel!
Máár, ik zou m toch echt een stuk meer opvoeden, zo het gordijn in klauteren zou hier echt een enkeltje vloer betekenen, en het aanvallen van je zusje als het niet naar zijn zin gaat is hier ook not done
@Loiz, ik weet het, in de gordijnen klimmen gaat nu ook niet meer gebeuren, krijgen nu namelijk nieuwe gordijnen. En mijn zusje aanvallen zorgt zij zelf ook voor écht waar, dan gaat ze hem laten schrikken naar hem blazen en dan krijg zy het even hard terug
Wel zonde van je gordijnen hoe ga je het hem afleren?
AGarcia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 17:36
bromfiets schreef:
hihihi, toch door het raam
Wel zonde van je gordijnen hoe ga je het hem afleren?
Raam op slot Met zo'n plantenspuit heeft bij hem geen nut, hij is niet bang voor water (rende net in de heftigste regen vrolijk door de plassen.. ) En dat gordijn gaat eraf, kan hij daar ook niet meer boven komen
loisbr96
Geplaatst: 07-10-11 17:37
geweldig(bijzonder dat je gordijnen nog heel zijn)
jesito
Geplaatst: 07-10-11 18:14
loisbr96 schreef:
geweldig(bijzonder dat je gordijnen nog heel zijn)
Zo dat heeft hij echt goed door, slimmerik! Ik zou het raampje alleen niet meer openlaten, het is toch een aardige sprong naar beneden en op het filmpje trekt hij wel even met zijn achterpoot. Zometeen breekt/scheurt hij wel iets, dan ben je verder van huis. Maar goed, nu je weet hoe hij het doet dan kun je ook maatregelen nemen